Battlefield 6 / EA
Прагнення EA заробити більше на монетизації зіграло проти студії — Battlefield 6 отримала понад 5000 негативних відгуків у Steam за останню добу. Все через рекламу, бойову перепустку і новий режим RedSec.
І це після того, як розробники DICE представили перший великий апдейт, який мав стати святом для фанатів. RedSec — це безплатний режим “королівської битви” з власною мапою, класами та здібностями. Спершу його сприйняли нормально, але згодом спільнота Battlefield 6 відреагувала значно жорсткіше. Проблема не в самому режимі, а в тому, що тепер більшість щотижневих завдань можна виконувати лише в безплатному RedSec. І для цього не потрібно купувати основну гру за ₴1 699.
До проблем додається спливна реклама бойової перепустки щоразу при запуску гри. Базова версія перепустка коштує $10, але гра наполегливо просуває дорожчу — BF Pro за $25, яка має додаткові скіни сумнівної якості. Крім того, разом з нею Battlefield 6 просуває платну радіостанцію Battlepass Radio з Limp Bizkit, Pantera, Snoop Dogg, RHCP, Dr. Dre тощо. А для решти доступні лише базові радіостанції.
“Заплатити $70 просто за те, щоб гра щоразу при запуску пхала мені рекламу бойової перепустки. Чудово”, — пишуть у відгуках.
Деякі гравці обурюються, що їм довелося на старті платити кошти за гру — поки інші за безплатно отримали величезну мапу з боями на воді та повним руйнуванням. А ті, хто витратив $70 “застрягли на маленьких мапах із 64 гравцями”. Проте і RedSec отримала чимало критики, через що відгуки впали до “змішаних”. Геймери скаржаться на відсутність соло-режиму, примусові кооперативні матчі тощо.
Поки що студія DICE обіцяє врахувати фідбек, але спільнота налаштована скептично.
Джерело: NotebookCheck
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.