Battlefield 6 / EA
Battlefield 6 стартувала з абсолютним рекордом — понад 7 млн проданих копій за перші три дні після релізу. Це найуспішніший запуск в історії серії.
EA каже, що після рекордного відкритого бета-тесту в серпні нова частина “побила всі попередні досягнення франшизи”. Тоді в гру одночасно грали понад 520 тис. користувачів, а зараз число більше ніж на 220 тис. У день релізу лише в Steam піковий онлайн досяг майже 750 тис. гравців — найбільша кількість одночасних гравців за всю історію серії. А вже за три дні гравці провели понад 172 млн онлайн-матчів і 15 млн годин перегляду стрімів.
“Перш за все, ми хочемо подякувати нашим гравцям”, — сказав Байрон Бід, генеральний менеджер Battlefield. “ І це лише початок — наш перший сезон нового контенту вже за 12 днів”.
Перший сезон стартує 28 жовтня — Rogue Ops із новою картою Blackwell Fields і режимом 4 на 4. Разом з тим віцепрезидент Вінс Зампелла згадав, що студія лише має “багато чого попереду”. Фактично Battlefield 6 повертає серію до знайомого формату: без “спеціалістів”, які викликали критику в Battlefield 2042. А також з’явився класичний військовий стиль, як у BF3 та Bad Company 2.
Battlefield 6 приніс свіжі мультиплеєрні режими, оновлену сюжетну кампанію та повертає Portal — режим для тих, хто любить експериментувати і створювати своє. А ще спільнота швидко знайшла кумедний баг — після кількох ударів кувалдою дрони починали літати разом із гравцями. Водночас не обійшлося без нюансів: EA закрила доступ до гри користувачам із Запоріжжя, навіть тим, хто вже купив її. У мережі згадували, що схожі проблеми стосуються і жителів Херсону.
Один з об’єктивних плюсів тайтлу — він легко запускається навіть на слабших ПК, тож Battlefield 6 доступна ширшій аудиторії. Це допомагає зібрати більше гравців онлайн і підтримувати активність на серверах. А також розробникам вдалося уникнути масового хейту через оптимізацію, яка останніми роками спіткала безліч гучних релізів.
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.