Новини Ігри 17.10.2025 comment views icon

Battlefield 6 розійшлась накладом в 7 млн копій за три дні — абсолютний рекорд франшизи

author avatar

Маргарита Юзяк

Авторка новин

Battlefield 6 розійшлась накладом в 7 млн копій за три дні — абсолютний рекорд франшизи
Battlefield 6 / EA

Battlefield 6 стартувала з абсолютним рекордом — понад 7 млн проданих копій за перші три дні після релізу. Це найуспішніший запуск в історії серії.

EA каже, що після рекордного відкритого бета-тесту в серпні нова частина “побила всі попередні досягнення франшизи”. Тоді в гру одночасно грали понад 520 тис. користувачів, а зараз число більше ніж на 220 тис. У день релізу лише в Steam піковий онлайн досяг майже 750 тис. гравців — найбільша кількість одночасних гравців за всю історію серії. А вже за три дні гравці провели понад 172 млн онлайн-матчів і 15 млн годин перегляду стрімів.

“Перш за все, ми хочемо подякувати нашим гравцям”, — сказав Байрон Бід, генеральний менеджер Battlefield. “ І це лише початок — наш перший сезон нового контенту вже за 12 днів”.

Перший сезон стартує 28 жовтня — Rogue Ops із новою картою Blackwell Fields і режимом 4 на 4. Разом з тим віцепрезидент Вінс Зампелла згадав, що студія лише має “багато чого попереду”. Фактично Battlefield 6 повертає серію до знайомого формату: без “спеціалістів”, які викликали критику в Battlefield 2042. А також з’явився класичний військовий стиль, як у BF3 та Bad Company 2.

Battlefield 6 приніс свіжі мультиплеєрні режими, оновлену сюжетну кампанію та повертає Portal — режим для тих, хто любить експериментувати і створювати своє. А ще спільнота швидко знайшла кумедний баг — після кількох ударів кувалдою дрони починали літати разом із гравцями. Водночас не обійшлося без нюансів: EA закрила доступ до гри користувачам із Запоріжжя, навіть тим, хто вже купив її. У мережі згадували, що схожі проблеми стосуються і жителів Херсону.

Один з об’єктивних плюсів тайтлу — він легко запускається навіть на слабших ПК, тож Battlefield 6 доступна ширшій аудиторії. Це допомагає зібрати більше гравців онлайн і підтримувати активність на серверах. А також розробникам вдалося уникнути масового хейту через оптимізацію, яка останніми роками спіткала безліч гучних релізів.

Що думаєте про цю статтю?
Голосів:
Файно є
Файно є
Йой, най буде!
Йой, най буде!
Трясця!
Трясця!
Ну такої...
Ну такої...
Бісить, аж тіпає!
Бісить, аж тіпає!
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: