Beats анонсувала Studio Pro — перші флагманські навушники з 2017-го

Опублікував Юрій Орос

Beats анонсувала — Studio Pro, перші з часів Studio 3 флагманські бездротові навушники бренду. Продаж на офіційному сайті розпочався 20 липня з цінником 350 доларів.

Компанія пропонує Studio Pro в чотирьох кольорах: Sandstone, Navy, Deep Brown, Black.

Незважаючи на те, що Beats належить Apple, продукт орієнтований одночасно і на користувачів iPhone, і власникам Android-пристроїв. Заявлена підтримка функцій Apple One-touch pairing та Google Fast Pair, активації голосового асистента фразою Hey Siri, Audio Switch, та пошукових інструментів Find My для iOS та Android.

Studio Pro формально стали першим навушниками Apple, що підтримують Lossless Audio через USB‑C. Технологія Personalized Spatial Audio забезпечуватиме об’ємне звучання, відстежуючи руки голови. За заявами виробника — це як бути оточеним 64 динаміками одночасно.

Beets оснастила навушники активним шумодавом із режимом прозорості. На одному заряді акумулятора Studio Pro зможуть пропрацювати до 40 годин. У режимі прозорості цей показник вже 24 години. 10-хвилинного заряджання має вистачити для 4 годин музики в стандартному режимі.

За відтворення звуку відповідальні 40-мм активні драйвери з «майже нульовим спотворенням». Цифровий процесор призначений для оптимізації частотних характеристик та балансування.

У комплект Studio Pro входить фірмовий чохол, кабель USB-C до USB-C для аудіо та заряджання, а також кабель з класичним 3,5-мм штекером.