У березні Blue Origin незадовго до запланованого початку відвантаження перших готових до польоту двигунів BE-4 для концерну United Launch Alliance (ULA) залишив провідний інженер з ракетних двигунів Джон Вілья. У травні компанія Джеффа Безоса повідомила про успішні випробування трьох моделей двигунів BE-4.
«Ми ретельно протестували двигуни з польотною конфігурацією у всіх робочих діапазонах та за їх межами, забезпечивши чудові характеристики (питомий імпульс, тяга) для двигуна на зрідженому природному газі (ЗПГ). Завдяки результатам цієї серії випробувань ми впевнені у наших перших льотних двигунах», — заявили у Blue Origin.
Компанія розробляє BE-4 з 2011 року для власної орбітальної ракети-носія New Glenn, яка займеться доставкою вантажів та людей на земну орбіту. Спочатку Blue Origin обіцяла виконати перший політ New Glenn у 2020 році. Потім його було перенесено на кінець 2022 року. Тепер, за даними SpaceNews, запуск New Glenn цього року не відбудеться. Натомість пуск ракети ULA Vulcan Centaur заплановано у 2022-му. Компанія розраховує отримати перші дві льотні моделі BE-4 у середині року. Двигун BE-4 потрібний для запуску першого ступеня.
Редактор космічної тематики Ерік Бергер з Ars Technica додав, що двигуни Blue Origin ULA може отримати до липня або серпня.
До речі, BE-4 працює на паливній парі метан-кисень — як і двигун Raptor (Starship).