Рубрики НовиниІгри

Бос EA назвав причину провалу Dragon Age: The Veilguard — і це не те, про що думають гравці

Опублікував Катерина Даньшина

Генеральний директор Electronic Arts Ендрю Вілсон під час нещодавнього звіту обговорив низьку продуктивність гри Dragon Age: The Veilguard, яка охопила близько 1,5 млн гравців — на 50% менше прогнозів компанії.

За словами Вілсона (через PC Gamer), цей провал був зумовлений «відсутністю онлайн-функцій», які є «ключовими у сучасних ігрових тенденціях»:

«Щоб вийти за межі основної аудиторії, ігри повинні безпосередньо відповідати зростаючим потребам гравців, які все частіше шукають можливості спільного світу (shared-world) та глибшого залучення, а також якісного наративу в цій улюбленій категорії. Гра мала якісний запуск і була добре оцінена як критиками, так і гравцями. Однак у широкої аудиторії відгуку не знайшла».

Зазначимо, що в одному з циклів 10-річної розробки Dragon Age: Veilguard мала елементи лайв-сервісу, але від них зрештою відмовились.

Dragon Age: Veilguard — це рольовий бойовик в жанрі темного фентезі (четвертий тайтл в основній серії франшизи Dragon Age і прямий сиквел Dragon Age: Inquisition). Гра отримала доволі високі оцінки від критиків: початково 84 бали зі 100 на Metacritic та 83 зі 100 OpenCritic, а в рецензіях хтось сміливо називав її «найкращою грою Bioware» і навіть «грою року». Утім гравці мали дещо суперечливі думки щодо RPG.

Нагадаємо, що після релізу Dragon Age: Veilguard Electronic Arts провела реструктуризацію BioWare і звільнила 100 працівників (за даними Bloomberg, на момент активної фази розробки гри у студії працювали 200 людей). Залишок фахівців зосередиться виключно на розробці Mass Effect 5.

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.