Покоління, народжене між 1946 та 1964 роками, або бумери, рідше зберігають дані своїх кредитних карт в онлайн-сервісах та менш схильні до використання однакових паролів на різних акаунтах.
Згідно з дослідженням Yubico, всього 20% бумерів схильні до дублювання паролів для кількох облікових записів, тоді як інші покоління демонструють удвічі вищі показники: міленіали
Дані своїх кредитних карт в онлайн-сервісах зберігають всього 19% бумерів, 33% зумерів, 37% міленіалів та 34% покоління X.
Дослідники кажуть, що ключовим фактором для такої розбіжності є невпевненість у собі. Люди з часів бебі-буму не завжди впевнені, що натрапили на шахраїв в онлайн-магазині — і це 42%. Тоді як у зумерів подібний показник складає 23%, у міленіалів — 29%, а у людей X — 30%.
Водночас багатофакторну автентифікацію найчастіше використовують саме зумери й покоління X — 59% і 55% відповідно. Але бумери в цьому все ще переважають міленіалів — 53% проти 48%.
Участь в опитуванні взяли 2000 людей у США та Великій Британії.
Джерело: The Next Web