Бумери краще «‎метикують» у кібербезпеці — молодші міленіали та зумери, на диво, відстають

Опубликовал
Катерина Даньшина

Покоління, народжене між 1946 та 1964 роками, або бумери, рідше зберігають дані своїх кредитних карт в онлайн-сервісах та менш схильні до використання однакових паролів на різних акаунтах.

Згідно з дослідженням Yubico, всього 20% бумерів схильні до дублювання паролів для кількох облікових записів, тоді як інші покоління демонструють удвічі вищі показники: міленіалиМіленіали (Покоління Y) — покоління, народжене з 1981 по 1996 роки. (47%), зумериЗумери (Покоління Зет) — люди, які народилися між 1997—2012 роками. (39%) та покоління XГенерація X (покоління X, люди X) — точні демографічні межі не визначені, однак переважно вислів стосується осіб, що народилися між 1963—1975 роками. (38%).

Дані своїх кредитних карт в онлайн-сервісах зберігають всього 19% бумерів, 33% зумерів, 37% міленіалів та 34% покоління X.

Онлайн-курс "Маркетинг-директор" від Skvot.
Навчіться конвертувати ресурс команди в круті KPI та отримувати wow-результат від підрядників.Курс заснований на реальних кейсах і життєвих ситуаціях.
Дізнатись більше і приєднатись

Дослідники кажуть, що ключовим фактором для такої розбіжності є невпевненість у собі. Люди з часів бебі-буму не завжди впевнені, що натрапили на шахраїв в онлайн-магазині — і це 42%. Тоді як у зумерів подібний показник складає 23%, у міленіалів — 29%, а у людей X — 30%.

Водночас багатофакторну автентифікацію найчастіше використовують саме зумери й покоління X — 59% і 55% відповідно. Але бумери в цьому все ще переважають міленіалів — 53% проти 48%.

Участь в опитуванні взяли 2000 людей у США та Великій Британії.

Джерело: The Next Web

Disqus Comments Loading...