Компанія Disney повідомила про чистий прибуток у розмірі $597 млн у другому фінансовому кварталі, що є падінням більш ніж на 46% у порівнянні з прибутком за той же період минулого року.
Одним із найбільш постраждалим під час пандемії сегментом доходу став прибуток від парків Діснея в Азії.
Що стосується підрозділу Disney Media and Entertainment Distribution, виторг виріс на 9% до $13,62 млрд. Компанія зазначає, що їй вдалося відновити аудіовізуальне виробництво, хоч і з локальними перервами, які також завадили випуску кінотеатрів через обмеження місткості та відкриття.
Один із сегментів, на який інвестори звернули всю увагу — це підписки Disney+, які виросли до 137,7 млн, що є збільшенням на 33% і перевищує очікувані 135 млн. Сервіс ESPN+ виріс на 10% до 45,6 млн користувачів.
Успіх стрімінгового сервісу пояснюють якісним контентом, наприклад, виходом шоу «Місячний лицар» та нового мультфільму «Я – панда». Компанія очікує, що чистий прибуток буде вищим у другій половині фінансового року, хоча й припускає, що він може бути не таким великим, як вважалося раніше. Disney зробив ставку на бізнес потокового телебачення заради конкуренції з Netflix. Найбільший стрімінговий сервіс випустив звіт для інвесторів, у якому визнав, що зростання доходів «значно сповільнилося», пославшись на жорстку конкуренцію та проблеми з падінням кількості активних передплатників.