Disney Pinnacle — NFT-платформа для обміну цифровими значками з персонажами Disney Animation, Pixar та «Зоряних війн»

Опубликовал
Юрій Орос

Disney запускає Disney Pinnacle — «абсолютно новий соціально орієнтований досвід колекціонування», по суті — NFT-платформу для обміну цифровими значками з персонажами Pixar, «Зоряних війн» та мультфільмів Disney.

Для цього починання компанії запустила спеціальний сайт, на якому я одразу виявився заблокованим, і склалося враження що Disney мені погрожує. Втім, навіть досягнувши вмісту через архів, там доволі мало інформації — можна лише залишити адресу своєї пошти й стати в чергу. Що таке «цифрові значки» там не пояснюється, а абревіатура NFT не вживається.

The Verge повідомляє, що Disney та її партнер Dapper Labs не вживають термін NFT через різноманітні шахрайства, зокрема епізод на нещодавньому заході Bored Ape та упавший після 2021 року ринок.

Онлайн-курс "Проджект-менеджер в ІТ" від Laba.
Навчіться запускати, контролювати й успішно реалізовувати ІТ-проєкти. Пройти весь шлях проєктного управління на реальному кейсі вам допоможе PMD із 19-річним досвідом в ІТ.
Детальніше про курс

Однак усім, хто думає про покупку, варто пам’ятати історію попередніх проєктів Dapper. У 2017 році вони запустили CryptoKitties, тоді ринок був гарячим, з продажами на мільйони доларів. Зараз CryptoKitties відомий зворотним процесом — «разючим падінням».

Dapper Labs продовжила справу з NBA Top Shot у 2020 році, замінивши зображення котів на колекційні сувеніри «моменти», що вшановують пам’ять гравців та найяскравіші моменти для баскетбольних фанатів. Пік ринку припав на лютий 2021 року, коли обсяг продажів перевищив 220 мільйонів доларів, незадовго до того, як він перевищив позначку в 165 000 унікальних продавців. З початку поточного сезону місячний виторг NBA Top Shot не перевищував $2 млн, активних продавців менш як 10 000, і багато людей, які купилися на ажіотаж, незадоволені тим, як все обернулося.

Аналогічні зусилля з лігою американського футболу NFL не досягли й таких висот. Пік активності NFL All Day NFT припав на осінь 2022 року — близько 54 000 власників. Наразі активними є менш ніж 1 000 власників.

Disqus Comments Loading...
Поделитесь в соцсетях
Опубликовал
Юрій Орос