EA Sports FC 25 підкорює чарти, мобільні проєкти генерують 50% доходів — ігрова індустрія 2024 року в цифрах
Опублікував Ігор Панченко
23.12.2024 16:58
Call of Duty: Black Ops 6 / Steam
Аналітичне видання GamesIndustry.biz оприлюднило звіт про стан відеоігрової індустрії у 2024 році. До формування звіту долучилися провідні дослідницькі компанії, зокрема Newzoo, Circana, Nielsen GfK, Sensor Tower та Famitsu.
У 2024 році обсяг ігрового ринку зріс на 0,2% порівняно з попереднім роком і досяг $184,3 мільярда. Мобільні ігри залишаються найприбутковішим сегментом ринку — на них припадає половина всіх доходів галузі. Консольні проєкти принесли 27% прибутку, а ігри для персональних комп’ютерів — 23%.
Цифрова дистрибуція продовжує витісняти традиційні носії. Фізичні копії консольних ігор складають лише 16% від загальних продажів.
За даними Sensor Tower, найбільшим ринком мобільних ігор стали США, Японія посіла друге місце, а Китай — третє. Серед видавців мобільних ігор лідирують Tencent, miHoYo та NetEase.
У Великій Британії, за даними Nielsen GfK, найпопулярнішою грою року стала EA Sports FC 25. У США, згідно зі статистикою Circana, лідирує EA Sports College Football 25. У Японії, за інформацією Famitsu, найбільше продажів зібрала The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.