CEO EasyPay Олексій Авраменко заявив, що платіжний сервіс вимкнув опцію повернення грошей через «шахрайську схему» з «Зимовою єПідтримкою».
Відучора українцям почали надходити виплати у 1000 грн, передбачені програмою «Зимова єПідтримка», а оскільки перелік методів використання грошей обмежений, деякі люди вже вигадали спосіб конвертувати кошти у «вільні гроші», які можна витратити на власний розсуд.
Один з цих хитрих способів передбачав поповнення рахунку мобільного і використання опції повернення коштів через платіжний сервіс EasyPay.
«На жаль, ми були змушені вимкнути функцію “повернення грошей” для абонентів Vodafone та Life. Оскільки є “особливо розумні” українці, які вирішили в такий спосіб спаплюжити ідею 1000 грн “Зимової єПідтримки”. Сервіс не буде працювати для всіх через нецільове використання державної допомоги», — написав керівник EasyPay Олексій Авраменко.
У коментарі dev.ua Авраменко зазначив, що 10 грудня EasyPay спостерігав аномально високу кількість нових реєстрацій — 340 000 користувачів, тоді як зазвичай кількість нових юзерів не перевищує 1 000 (отже, можливий обсяг виведених у готівку коштів міг би становити 340 млн грн, якби сервіс не відключив функцію повернення грошей).
Нагадаємо, що «Зимова єПідтримка», була ініційована Президентом України Володимиром Зеленським (і вже отримала в народі назву «Вовина тисяча»), як спосіб «надати соціальну підтримку громадянам в складний зимовий період».
Заяву на «Зимову єПідтримку» можна подати через Дію — кошти надійдуть на карту «Національного кешбеку» (пенсіонери та люди з інвалідністю І та II груп можуть отримати 1000 грн за допомогою «Укрпошти»). Їх можна витратити для оплати комунальних платежів, медичних послуг, проїзду в транспорті, оплати мобільного зв’язку, пожертвувань на благодійність тощо (детальніше тут).
За даними сервісу «Дія» станом на 11 грудня кошти надійшли 1,8 млн дорослих та 520 тисяч дітей.