Рубрики НовиниІгри

Екс-бос PlayStation: “Графіка в іграх вийшла на технологічне плато — навіть профі не бачать різниці в покращеннях”

Опублікував Маргарита Юзяк

Колишній керівник PlayStation Шухей Йошіда вважає, що ігрова графіка досягла межі, за якою подальші покращення вже майже непомітні навіть для досвідчених гравців.

Sony якраз представила оновлену PS5 Pro, але вона отримала майже непомітні технічні апгрейди. Невелике апаратне оновлення не торкнулося покращень графіки — і цьому є причина. Шухей Йошіда висловив свою думку з цього приводу у подкасті Friends Per Second.

“Графіка вже майже досягла такого рівня, що я не завжди можу відрізнити, чи використано трасування променів, якщо тільки не порівнювати напряму або не бачити різницю у частоті кадрів”, — сказав Йошіда.

Схожої думки дотримуються й інші ветерани Sony. Колишній гендиректор Шон Лейден сумнівається, що більшість гравців здатні помітити різницю між 90 і 120 кадрами на секунду. Це той самий чоловік, який назвав АА-ігри “мертвими” та критикував тайтли на кшталт Red Dead Redemption 2. А дизайнер PlayStation Марк Черні вважає, що сучасні технології освітлення та трасування променів вичерпали свій потенціал. Тому, як каже Йошіда, Sony доведеться змінювати підхід до нових поколінь.

“Очевидно, що вони більше не можуть просто продовжувати робити те саме — нарощувати графічну потужність і пропонувати преміальні візуальні враження”, — додає він.

Втім, колишній керівник PlayStation наголосив, що поточне покоління ще далеко не вичерпало себе. Наприклад, з 2026 року очікується ШІ-апскейлінг, який зробить ігри ще більш деталізованими.

“Я думаю, що PS5 — це дивовижна система з погляду якості ігрового процесу. Впровадження SSD було майже дивом. PS5 та SSD зробили майже кожну гру кращою”, — зазначив Йошіда.

Разом з тим ветеран індустрії позитивно оцінює нове керівництво PlayStation. На його думку, команда Хідеакі Нішіно та Германа Хульста може запропонувати “свіжий погляд” і не повторювати те, що робило перше покоління менеджерів компанії. Коли його запитали, що може стати ключем до успіху PS6, він не давав конкретних прогнозів. Просто сказав, що Sony придумає як здивувати.

Джерело: Games Radar

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.