PlayStation / Depositphotos
Колишній керівник PlayStation Шон Лейден критикує стратегію компанії, спрямовану на розвиток онлайн-сервіси на кшталт Fortnite.
На його думку, сучасним іграм бракує багатьох компонентів, які роблять з них тайтли справжніми. Думка Лейдена збігається з його попередніми словами, що наразі АА-ігри помирають, що загрожує розвитку всієї індустрії.
“Для мене live-service гра — це не зовсім гра. Це пристрій для повторюваних дій і залучення. Гра, згідно з тим, звідки я родом, повинна мати три речі: сюжет, персонажа і глибину світа. І Horizon, God of War та Uncharted мають усе це”, — каже Лейден.
Sony разом з 5-ю версією консолі планувала побудувати власну імперію живих сервісів. Спочатку йшлося про запуск 12 таких ігор, щоб відійти від однокористувацького формату. Та лише Helldivers 2 вдалося отримати схвалення гравців і критиків. А той самий Concord з тріском провалився та його закрили лише через два тижні після запуску.
Інші спроби теж завершилася невдачею. Наприклад, Horizon MMO, Factions для The Last of Us і ідеї живих сервісів у God of War були скасовані. Відтепер головна надія компанії — на Marathon від Bungie, але її реліз уже відкладено та рекламна кампанія навмисно загальмована. Крім того, навколо студії точаться скандали через використання чужих артів.
Попри цілий перелік не вдалих проєктів, Sony не зупиняється. Компанія інвестувала понад $1 млрд в Epic Games і прагне створити свій аналог Fortnite. Власник PlayStation навіть відмовилися від активної реклами Call of Duty (яку встигли захейтити), щоб просунути власні мультиплеєрні проєкти. Та, на думку Лейдена, це шлях у нікуди.
“Якщо ви намагаєтеся потрапити в цю сферу, бо уявляєте собі, що щодня до кінця життя надходитимуть мішки грошей — такого не буває”, — зазначив колишній керівник PlayStation.
Схожої думки дотримується дизайнер Uncharted 2: Among Thieves Джастін Річмонд. На його думку, ринок опанували кілька гігантів — Fortnite, Rainbow Six Siege, League of Legends, Counter-Strike та Overwatch 2. Новим проєктам важко втримати увагу гравців, бо живі сервіси створені так, щоб користувачі не залишали їхню екосистему.
Саме цей курс на нескінченний геймплей без розвитку сюжету і став причиною, чому Лейден залишив PlayStation у 2019 році. Йому подобається ідеями зі світом, історією та персонажами, що не залишають байдужими. Хоча умовна Red Dead Redempion 2 позитивним прикладом. Зате Шон Лейден хвалить Helldivers 2 саме завдяки своїй концепції — кооперативному PvE-досвіду, де гравці разом борються за “демократі” в абсурдному, але цілісному світі.
Зрештою Sony обіцяє не відмовлятись від однокористувацьких ігор з сюжетом, навіть коли активно розвиває онлайн-сервіси. Але чи вдасться компанії поєднати глибокі історії з прагненням створити свій хіт на кшталт Fortnite — поки що невідомо.
Джерело: The Gamer
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.