Колишній розробник GTA критикує практику виправлення ігор після релізу / Steam
Купив гру — завантаж патч на 100 ГБ. Романтика!
Колін Андерсон (Colin Anderson), який працював звуковим менеджером та створював музику для перших двох частин Grand Theft Auto (GTA), розкритикував сучасну практику випуску патчів «нульового дня» в ігровій індустрії.
«Як розробник, я сумую за дисципліною, коли ми знали, що неможливо виправити гру після її створення. Менталітет патчів “нульового дня” сьогодні лише заохочує погані практики розробки та управління, а також погіршує користувацький досвід», — написав Андерсон у X (Twitter).
Розробник порівнює цю тенденцію з подібними явищами в музичній та кіноіндустрії:
«Все почалося з “виправимо під час зведення” у музиці, потім “виправимо на постпродакшні”у фільмах, і нарешті “виправимо патчем” в іграх».
Гравці останніми роками все частіше висловлюють невдоволення поспішними релізами. Яскравим прикладом став випуск Cyberpunk 2077 від CD Projekt Red, який супроводжувався численними технічними проблемами під час запуску, хоча згодом розробники виправили більшість недоліків.
Сучасні користувачі змушені завантажувати величезні патчі розміром у десятки гігабайтів одразу після придбання нової гри, щоб виправити помилки, які залишилися в грі на момент випуску фізичних копій.
Джерело: Gamesradar