Скриншот із гри S.T.A.L.K.E.R. 2 / Steamcommunity
Євген Григорович порівнює розробку S.T.A.L.K.E.R. 2 з марафоном і пояснює, чому команда вже фізично не могла відкласти реліз.
Основною проблемою «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля», яка викликала хвилю критики, став технічний стан гри. Саме через недоліки в роботі та оптимізації проєкт отримав негативні відгуки користувачів у Steam та низькі оцінки від деяких ЗМІ. Однак студія GSC Game World більше не могла відкладати реліз, щоб виправити всі помилки.
В інтерв’ю Eurogamer (це те видання, що звинуватило S.T.A.L.K.E.R. 2 у націоналізмі) Євген Григорович
«Вам дуже складно пояснити свій стан, коли ви перебуваєте в надінтенсивному робочому процесі упродовж багатьох місяців до релізу, і ви працюєте понад те, що зазвичай можете робити, в період максимального стресу», — розповів Григорович.
За його словами, команда опинилася перед складним вибором.
«Ви не маєте енергії взагалі й маєте вирішити — чи варто бігти ще один марафон? І ви просто не можете сказати “так, давайте ще один марафон”, тому що ви вже зламані. Ви настільки втомлені, що просто помрете, якщо скажете “пробіжімо додатковий марафон”», — пояснив керівник студії.
Навіть із додатковим часом на полірування гри, за його словами, неможливо було виправити абсолютно все. Враховуючи наближення кінця року та ключового періоду продажів, команда вирішила випустити S.T.A.L.K.E.R. 2 у найкращому можливому стані на той момент.
«У нас не було можливості сказати “зробімо більше”. Ми могли лише працювати до дати релізу й зробити максимум із того, що встигнемо», — додав Григорович.
Джерело: Eurogamer, Gamedev.dou