Рубрики НовиниІгри

Гендиректор GSC розповів, чому реліз S.T.A.L.K.E.R. 2 вирішили не відкладати попри технічні проблеми гри

Опублікував Ігор Панченко

Євген Григорович порівнює розробку S.T.A.L.K.E.R. 2 з марафоном і пояснює, чому команда вже фізично не могла відкласти реліз.

Основною проблемою «S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля», яка викликала хвилю критики, став технічний стан гри. Саме через недоліки в роботі та оптимізації проєкт отримав негативні відгуки користувачів у Steam та низькі оцінки від деяких ЗМІ. Однак студія GSC Game World більше не могла відкладати реліз, щоб виправити всі помилки.

В інтерв’ю Eurogamer (це те видання, що звинуватило S.T.A.L.K.E.R. 2 у націоналізмі) Євген ГригоровичГенеральний директор GSC Game World висловив думку, що ще одне перенесення дати випуску могло б зламати моральний дух розробників.

«Вам дуже складно пояснити свій стан, коли ви перебуваєте в надінтенсивному робочому процесі упродовж багатьох місяців до релізу, і ви працюєте понад те, що зазвичай можете робити, в період максимального стресу», — розповів Григорович.

За його словами, команда опинилася перед складним вибором.

«Ви не маєте енергії взагалі й маєте вирішити — чи варто бігти ще один марафон? І ви просто не можете сказати “так, давайте ще один марафон”, тому що ви вже зламані. Ви настільки втомлені, що просто помрете, якщо скажете “пробіжімо додатковий марафон”», — пояснив керівник студії.

Навіть із додатковим часом на полірування гри, за його словами, неможливо було виправити абсолютно все. Враховуючи наближення кінця року та ключового періоду продажів, команда вирішила випустити S.T.A.L.K.E.R. 2 у найкращому можливому стані на той момент.

«У нас не було можливості сказати “зробімо більше”. Ми могли лише працювати до дати релізу й зробити максимум із того, що встигнемо», — додав Григорович.

Джерело: Eurogamer, Gamedev.dou