Рубрики НовиниСофт

Google Docs отримав 40 нових шаблонів — і вони можуть значно спростити вашу роботу

Опублікував Катерина Даньшина

В Google Docs з’явились нові шаблони, призначені для кращого візуального оформлення документів та й загалом спрощення роботи.

Загалом їх 40 — зі сценаріями, які передбачають створення бізнес-планів чи бізнес-пропозицій, презентацій, посібників, нотаток зустрічей, проведення досліджень чи інтерв’ю, написання дописів в блог тощо.

Нові шаблони використовують деякі з останніх функцій Google Docs, як-от вкладки для кращого впорядкування документів чи позначки, що дозволяють іншим людям (наприклад, колегам чи учасникам опитування) побачити рядки, які їм необхідно заповнити.

Google зазначає, що додає шаблони поступово і повне впровадження може зайняти близько 15 днів — тож відображатимуться вони наразі не в усіх.

Як скористатися шаблонами?

Відкрийте Google Документи й створіть новий файл, Шаблони мають відображатись у його верхній частині, або ж оберіть меню «Файл» — «Створити» — «З галереї шаблонів».

GIF: Google

Нові шаблони будуть доступні всім, хто має особистий обліковий запис Google, а також клієнтам Google Workspace і підписникам Workspace Individual.

У найближчі місяці Google планує додати ще кілька варіантів шаблонів, але нехай для початку до нас дійдуть ці 40.

Джерело: 9to5google, The Verge