Depositphotos
Поки у США продовжується один з найтриваліших шатдаунів в історії, на території Білого дому кипить активне будівництво.
Будівельники зносять східне крило президентської резиденції, на місці якого має з’явитись бальний зал площею 8 тис. 800 м², розрахований на розміщення до 1 тис. осіб. Проєкт вартістю $250 млн фінансується не з бюджету, а коштом провідних американських техкомпаній.
Серед названих адміністрацією Дональда Трампа спонсорів будівництва: Amazon, Apple, Google, Meta та Microsoft, а також оборонні компанії Palantir та Lockheed Martin, телекомунікаційні корпорації Comcast та T-Mobile, криптокомпанії Coinbase, Ripple, Tether America.
Незрозуміло, скільки коштів на будівництво виділила кожна з цих компаній. Однак щонайменше $20 млн від Google пов’язують із нещодавньою судовою справою щодо блокування YouTube-аккаунту Трампа після штурму Капітолія 6 січня 2021 року. Техногіганти з Кремнієвої долини, які активно виступали проти Трампа під час його першого президентського терміну, наразі тісно зблизились з очільником Білого дому.
Та ж Meta пожертвувала близько $1 млн напередодні вступу Трампа на другий президентський термін. Amazon пожертвувала $58 тис. у перший президентський термін Трампа, але напередодні другого терміну зробила вагомішу пожертву — $1 млн.
Активна взаємодія з Трампом відбувається на тлі пом’якшення антимонопольної політики. Адміністрація Трампа діє набагато менш агресивно у застосуванні антимонопольного законодавства, ніж Федеральна торгова комісія (FTC) за експрезидента Джо Байдена.
Трамп також більш прихильний до розробки штучного інтелекту.У своєму плані дій у галузі штучного інтелекту, представленому в липні, Трамп та його адміністрація поставили за мету скоротити бюрократичну тяганину та використати державні кошти для підтримки будівництва центрів обробки даних.
Нещодавно Трамп оголосив про передачу уряду країни 10% акцій Intel. За його словами, США нічого за них не заплатили.
Разом з тим адміністрація Дональда Трампа розробляє нові правила, які зобов’яжуть виробників напівпровідників узгоджувати обсяги своєї внутрішньої продукції з кількістю чипів, які їхні партнери імпортують у США. Якщо чипмейкери не зможуть підтримувати співвідношення 1:1 у довгостроковій перспективі, їм доведеться сплачувати значні імпортні мита.
Джерело: TechCrunch
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.