Ребрендинг Twitter на X пішов не за планом.
X.com, новий домен Twitter, нині заблокований в Індонезії, оскільки раніше його асоціювали з порнографією та азартними іграми (через попередніх власників) — це дві речі, які суперечать суворим законам країни щодо контенту.
Нині уряд веде перемовини з сайтом, що належить Маску, щоб усунути будь-які непорозуміння.
«Ми розмовляли з представниками Twitter, і вони надішлють нам листа, щоб повідомити, що X.com тепер використовуватиметься як Twitter», — сказав генеральний директор Міністерства з питань інформації та громадських комунікацій Індонезії Усман Кансонгвін.
Водночас 24 мільйони людей в країні поки не можуть перейти на X.com, чим можуть скористатися конкуренти Twitter.
З незапланованим ребрендингом Twitter можуть виникнути і юридичні проблеми — Meta, Microsoft та інші компанії вже володіють товарними знаками на X, що потенційно може призвести до судових позовів. Днями Маск вже мав справу з поліцією, яка завадила йому оновити вивіску у штаб-квартирі в Сан-Франциско.
Ребрендинг Twitter на X – частина планів мільярдера щодо створення «суперзастосунку», подібного до китайського WeChat. У теорії він виконуватиме функції соціальної мережі, платіжних сервісів та чогось ще, що згодом придумає Маск.
Загалом усі зміни в компанії спрямовані на збільшення прибутку і, згідно з The Wall Street Journal, одна зі стратегій вимагає від брендів витрачати принаймні $1000 на місяць на рекламу в Twitter, щоб їх не позбавили «синьої галочки». Сам Маск каже, що «помірно висока» вартість – це профілактичний захід, який зменшить кількість шахраїв на платформі.
Паралельно Twitter дещо знижує ціну на рекламу – наприклад, передбачено 50% знижки на бронювання рекламних місць до 31 липня. (В компанії кажуть, що це дозволить рекламодавцям «отримати охоплення у вирішальні моменти», такі як спортивні події).