Рубрики НовиниІгри

Керівник CD Projekt вважає вибір гілок сюжету The Witcher 2 марним витрачанням ресурсів

Опублікував Маргарита Юзяк

Співгенеральний директор CD Projekt RED Адам Бадовський розповів, що студія навряд чи колись повторить підхід The Witcher 2, де вибір гравця кардинально змінював другу половину гри.

У новині присутні спойлери до сюжету The Witcher 2: Assassins of Kings

За його словами, з виробничого погляду така структура була “марною тратою ресурсів”, навіть якщо для гравців це виглядало ефектно. У розмові з PC Gamer Бадовський нагадав, що The Witcher 2 мала дві абсолютно різні сюжетні гілки — залежно від того кого підтримав Ґеральт: Йорвета або Вернона Роше.

“У The Witcher 2 ми мали дуже складну структуру гри, адже там є два шляхи. Якщо обрати один, то інший залишиться невидимим. З погляду виробництва — це марна трата ресурсів. А з погляду гравця — можливо, цікаво, але це точно був експеримент”, — згадує він.

Голова темерського спецпідрозділу “Блакитні смуги” Вернон Роше / The Witcher 2

Приблизно 90% другого акту гри були унікальними для кожного вибору: свої локації, персонажі, квести й діалоги. Гравець бачить лише одну сторону конфлікту, тому The Witcher 2 потрібно пройти двічі для повного розуміння історії. Такий рівень варіативності робив проєкт надзвичайно трудомістким, що змусило CD Projekt змінити підхід у наступній частині. Працюючи над The Witcher 3, студія відмовилась від настільки розгалуженої структури на користь відкритого світу.

“У Wild Hunt я вже знав, що така комбінація й структура гри працює не надто добре. Тому ми запропонували щось зовсім нове — те, що відповідало концепції відкритого світу” — каже Бадовський.

Командир загону Скойа’таелей Йорвет / The Witcher 2

Замість двох паралельних історій CD Projekt зосередилася на тому, щоб створити велику та живу мапу.

“Найважливішим було те, як нам вдасться створити таку масштабну гру у відкритому світі, зберігаючи при цьому сильну історію Ґеральта — тоді було багато сумнівів”, — пояснює Співгенеральний директор CD Projekt.

Зрештою Wild Hunt продовжує лише одну сюжетну гілку — ту, де Ґеральт підтримав Роше. Натомість Йорвет не з’являється взагалі. Пізніше користувачі Reddit в ігрових файлах знайшли його модель, діалоги та квестові елементи, але сюжетну лінію, схоже, вирізали на пізньому етапі розробки.

Розробник згадав, що на момент виходу The Witcher 3 основним еталоном для фанатів фентезійних RPG була Skyrim. Але, як зауважує PC Gamer, рольові ігри Bethesda не славилися глибиною сюжету. Тому CD Projekt вирішили довести, що навіть у масштабному відкритому світі можна розповісти справді сильну історію.

На сьогодні серія The Witcher розрослася у велику франшизу — з серіалом Netflix, анімаційними спін-офами та майбутньою четвертою частиною, яка “дуже рідко” цікавиться думкою творця. Крім того, у розробці перебуває рімейк першої The Witcher та паралельно триває робота над новою AAA-грою у власному оригінальному всесвіті.

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.