Дракон Саскія та Ґеральт / The Witcher 2
Співгенеральний директор CD Projekt RED Адам Бадовський розповів, що студія навряд чи колись повторить підхід The Witcher 2, де вибір гравця кардинально змінював другу половину гри.
У новині присутні спойлери до сюжету The Witcher 2: Assassins of Kings
За його словами, з виробничого погляду така структура була “марною тратою ресурсів”, навіть якщо для гравців це виглядало ефектно. У розмові з PC Gamer Бадовський нагадав, що The Witcher 2 мала дві абсолютно різні сюжетні гілки — залежно від того кого підтримав Ґеральт: Йорвета або Вернона Роше.
“У The Witcher 2 ми мали дуже складну структуру гри, адже там є два шляхи. Якщо обрати один, то інший залишиться невидимим. З погляду виробництва — це марна трата ресурсів. А з погляду гравця — можливо, цікаво, але це точно був експеримент”, — згадує він.
Приблизно 90% другого акту гри були унікальними для кожного вибору: свої локації, персонажі, квести й діалоги. Гравець бачить лише одну сторону конфлікту, тому The Witcher 2 потрібно пройти двічі для повного розуміння історії. Такий рівень варіативності робив проєкт надзвичайно трудомістким, що змусило CD Projekt змінити підхід у наступній частині. Працюючи над The Witcher 3, студія відмовилась від настільки розгалуженої структури на користь відкритого світу.
“У Wild Hunt я вже знав, що така комбінація й структура гри працює не надто добре. Тому ми запропонували щось зовсім нове — те, що відповідало концепції відкритого світу” — каже Бадовський.
Замість двох паралельних історій CD Projekt зосередилася на тому, щоб створити велику та живу мапу.
“Найважливішим було те, як нам вдасться створити таку масштабну гру у відкритому світі, зберігаючи при цьому сильну історію Ґеральта — тоді було багато сумнівів”, — пояснює Співгенеральний директор CD Projekt.
Зрештою Wild Hunt продовжує лише одну сюжетну гілку — ту, де Ґеральт підтримав Роше. Натомість Йорвет не з’являється взагалі. Пізніше користувачі Reddit в ігрових файлах знайшли його модель, діалоги та квестові елементи, але сюжетну лінію, схоже, вирізали на пізньому етапі розробки.
Розробник згадав, що на момент виходу The Witcher 3 основним еталоном для фанатів фентезійних RPG була Skyrim. Але, як зауважує PC Gamer, рольові ігри Bethesda не славилися глибиною сюжету. Тому CD Projekt вирішили довести, що навіть у масштабному відкритому світі можна розповісти справді сильну історію.
На сьогодні серія The Witcher розрослася у велику франшизу — з серіалом Netflix, анімаційними спін-офами та майбутньою четвертою частиною, яка “дуже рідко” цікавиться думкою творця. Крім того, у розробці перебуває рімейк першої The Witcher та паралельно триває робота над новою AAA-грою у власному оригінальному всесвіті.
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.