Клієнт-рекордсмен зібрав 50 лимонів в monobank за 62 хвилини

Опублікував Катерина Даньшина

Засновник monobank Олег Гороховський оголосив переможців “лимонної лихоманки” і разом з тим поділився цікавою статистикою щодо активності клієнтів.

Загалом у “пошуку лимонів” в monobank взяли участь близько 3,5 млн користувачів — вони знайшли принаймні по 1 фрукту. Близько 3,1 млн клієнтів відшукали 10 лимонів в застосунку, а 740 тис. — по 50 лимонів (при цьому користувачу-рекордсмену знадобилось для цього всього 62 хвилини).

Загалом клієнти mono ідентифікували в застосунку 110, 5 млн лимонів. Цікаво, що одна з великодок була захована у розділі “Змінити ім’я”, де майже 5 тис. користувачів, не довго думаючи, обрали собі новий нік “Лимон”.

Контекст

Минулого тижня Гороховський оголосив, що monobank сягнув 10 млн клієнтів і запустив масштабну акцію: розробники сховали в застосунку наліпки з лимонами, а користувачі, які їх віднайдуть, можуть взяти участь у розіграші й виграти iPhone 17, BMW,  квартиру або ж 3 млн гривень на допомогу ЗСУ. Для власників дитячих карток передбачено окремий приз: поїздка в Діснейленд, яку розіграють вже завтра — серед тих, хто відшукав 50 лимонів. Певно й самі організатори не сподівались на такий великий ажіотаж. Застосунок mono днями працював із перебоями, а навантаження на всі системи, зі слів Гороховського, зросло приблизно в 7 разів.

Очевидну рекламу і буст продажів в цьому випадку отримав маркетплейс mono: до прикладу, для участі у розіграшу BMW 3 Series, необхідно було придбати там товар вартістю від 1000 до 3000 грн. Forbes зазначає, що товари із зображеннями лимонів стали лідерами у продажах в мережі “Фокстрот”  в цей період з приростом 14%. До прикладу, сервіз “Сицилійський лимон” розійшовся аж до sold-out. Цікаво, що засновник monobank в акції отримав й вигоду для особистого бренду і додав за ці дні +600 тис. підписників в Telegram (раніше було близько 200 тис.).

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.