Відтепер «фінфлюенсери» та їхні криптопублікації (навіть неоплачувані та криптомеми) перебуватимуть під пильною увагою Управління з питань фінансової поведінки (FCA).
17 липня британський фінансовий регулятор випустив нові вказівки щодо фінансової реклами в соцмережах, яке зокрема охоплює й криптомеми, опубліковані блогерами. Такі публікації відтепер мають супроводжуватися певними застереженнями.
Регулятор називає криптовалюту «інвестицією з високим ризиком», тож уся реклама чи фінансові консультації, пов’язані з нею й опубліковані без схвалення FCA, можуть вважатися злочином, який каратиметься ув’язненням на строк до 2-хроків, необмеженим штрафом або одразу подвійним покаранням.
Закон поширюється навіть на рекламу, яку публікують за межами Великої Британії, якщо вона може вплинути на громадян країни.
З 8-го жовтня FCA також заборонить використання в рекламі фінансових стимулів для інвестування в криптовалюту – як-от «бонусу за друга». Також криптобіржі мають чітко попереджати про ризики й надавати 24 години на «роздуми» для нових інвесторів.
Управління стверджує, що у четвертому кварталі 2022-го року 69% рекламних криптокампаній у соцмережах та на сайтах були змінені чи скасовані після їхнього втручання.
Громадськість може надати коментарі до нових вказівок до 11 вересня.
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.