Рубрики НовиниКрипто

Криптомеми блогерів в соцмережах розглядатимуть як «‎фінансову рекламу» – британський регулятор

Опубликовал
Катерина Даньшина

Відтепер «‎фінфлюенсери» та їхні криптопублікації (навіть неоплачувані та криптомеми) перебуватимуть під пильною увагою Управління з питань фінансової поведінки (FCA).

17 липня британський фінансовий регулятор випустив нові вказівки щодо фінансової реклами в соцмережах, яке зокрема охоплює й криптомеми, опубліковані блогерами. Такі публікації відтепер мають супроводжуватися певними застереженнями.

Регулятор називає криптовалюту «‎інвестицією з високим ризиком», тож уся реклама чи фінансові консультації, пов’язані з нею й опубліковані без схвалення FCA, можуть вважатися злочином, який каратиметься ув’язненням на строк до 2-хроків, необмеженим штрафом або одразу подвійним покаранням.

Онлайн-курс "PR Basis" від Skvot.
Дізнайся нюанси різних сфер і обрери свою.Як результат — матимеш стратегію бренду у своєму портфоліо та зможеш стартувати в піарі. Інсайтами ділиться лекторка, яка має 9+ років досвіду.
Детальніше про курс

Закон поширюється навіть на рекламу, яку публікують за межами Великої Британії, якщо вона може вплинути на громадян країни.

З 8-го жовтня FCA також заборонить використання в рекламі фінансових стимулів для інвестування в криптовалюту – як-от «‎бонусу за друга». Також криптобіржі мають чітко попереджати про ризики й надавати 24 години на «‎роздуми» для нових інвесторів.

Управління стверджує, що у четвертому кварталі 2022-го року 69% рекламних криптокампаній у соцмережах та на сайтах були змінені чи скасовані після їхнього втручання.

Громадськість може надати коментарі до нових вказівок до 11 вересня.

Джерело: Coindesk, Ambcrypto

Disqus Comments Loading...