Відтепер «фінфлюенсери» та їхні криптопублікації (навіть неоплачувані та криптомеми) перебуватимуть під пильною увагою Управління з питань фінансової поведінки (FCA).
17 липня британський фінансовий регулятор випустив нові вказівки щодо фінансової реклами в соцмережах, яке зокрема охоплює й криптомеми, опубліковані блогерами. Такі публікації відтепер мають супроводжуватися певними застереженнями.
Регулятор називає криптовалюту «інвестицією з високим ризиком», тож уся реклама чи фінансові консультації, пов’язані з нею й опубліковані без схвалення FCA, можуть вважатися злочином, який каратиметься ув’язненням на строк до 2-хроків, необмеженим штрафом або одразу подвійним покаранням.
Закон поширюється навіть на рекламу, яку публікують за межами Великої Британії, якщо вона може вплинути на громадян країни.
З 8-го жовтня FCA також заборонить використання в рекламі фінансових стимулів для інвестування в криптовалюту – як-от «бонусу за друга». Також криптобіржі мають чітко попереджати про ризики й надавати 24 години на «роздуми» для нових інвесторів.
Управління стверджує, що у четвертому кварталі 2022-го року 69% рекламних криптокампаній у соцмережах та на сайтах були змінені чи скасовані після їхнього втручання.
Громадськість може надати коментарі до нових вказівок до 11 вересня.