Квартальний звіт Meta: $32 млрд доходів, понад 3 млрд користувачів щодня та $21 млрд збитків Reality Labs за півтора роки

Опублікував Юрій Орос

Meta опублікувала квартальний фінансовий звіт за період з квітня по кінець червня 2023 року, заявивши зростання майже за всіма напрямками, окрім підрозділу віртуальної та доповненої реальності.

  • Користувачів усіх підрозділів Meta щодня (DAP) – 3,07 млрд в середньому за червень 2023. Це на 7% більше за аналогічний період уторік. Показник включає сумарну аудиторію WhatsApp, Instagram, Messenger і Threads.
  • Користувачів Meta за місяць (MAP) – 3,88 млрд зі зростанням 6%.
  • Користувачів Facebook щодня (DAUs) – 2,06 млрд зі зростанням 6%.
  • Користувачів Facebook за місяць (MAUs) – 3,03 млрд зі зростанням 3%.
  • Покази та ціна реклами – кількість показів оголошень всіх підрозділів Meta зросла на 34%, а середня ціна реклами знизилася на 16%.
  • Доходи — 32,0 млрд доларів, на 11% більше та на 12% більше порівняно з попереднім роком у константній валюті (constant currency basis).
  • Витрати та видатки — $22,61 млрд, що на 10% більше, ніж торік. Сюди входять нараховані судові витрати в розмірі $1,87 млрд та витрати на реструктуризацію в розмірі $780 млн у другому кварталі 2023 року.
  • Інвестиційні витрати — включно з основними платежами за фінансовим лізингом становили $6,35 млрд.
  • Викуп акцій — простих акцій класу А на суму $793 млн. Станом на 30 червня 2023 року компанія мала 40,91 млрд доступних для викупу доларів.
  • Гроші, їх еквівалент та ринкові цінні папери — становили 53,45 млрд доларів США станом на 30 червня 2023 року. Оборот вільних коштів (Free cash flow) становив $10,96 млрд.
  • Довгостроковий борг — $18,38 млрд.
  • Чисельність персоналу — 71 469 осіб, що на 14% менше, ніж торік. Приблизно половина працівників, яких було звільнено у 2023 році, включені до звітності станом на 30 червня 2023 року.

Щоденні користувачі Facebook зросли на 30 млн, порівнюючи не з торішніми показниками, а з минулим кварталом, це важливо, оскільки в останньому кварталі 2021 року Facebook вперше мала зменшення аудиторії, передає TechCrunch. Частково зростання вдалося досягти завдяки Reels — сервісу коротких відео на зразок TikTok та YouTube Shorts. За словами Марка Цукерберга у Reels приблизно 200 млрд відтворень щодня. Нова соціальна платформа Threads згідно з заявами очільника корпорації «розвивається досить добре».

Втрати Meta Reality Labs

Найгіршими виявилися показники Meta Reality Labs, підрозділу для розробки та продажу пристроїв віртуальної та доповненої реальності. У звітному кварталі відділ зафіксував оперативні збитки 3,7 млрд доларів, передає CNBC.

З квітня по червень Reality Labs виторгував 276 млн доларів, а в попередньому кварталі 339 млн. Минулого року відділ втратив 13,9 млрд, ще 3,99 млрд в першому кварталі. Сумарно від початку 2022 року Reality Labs збиткував на 21,3 млрд доларів.

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.