Meta опублікувала квартальний фінансовий звіт за період з квітня по кінець червня 2023 року, заявивши зростання майже за всіма напрямками, окрім підрозділу віртуальної та доповненої реальності.
Щоденні користувачі Facebook зросли на 30 млн, порівнюючи не з торішніми показниками, а з минулим кварталом, це важливо, оскільки в останньому кварталі 2021 року Facebook вперше мала зменшення аудиторії, передає TechCrunch. Частково зростання вдалося досягти завдяки Reels — сервісу коротких відео на зразок TikTok та YouTube Shorts. За словами Марка Цукерберга у Reels приблизно 200 млрд відтворень щодня. Нова соціальна платформа Threads згідно з заявами очільника корпорації «розвивається досить добре».
Найгіршими виявилися показники Meta Reality Labs, підрозділу для розробки та продажу пристроїв віртуальної та доповненої реальності. У звітному кварталі відділ зафіксував оперативні збитки 3,7 млрд доларів, передає CNBC.
З квітня по червень Reality Labs виторгував 276 млн доларів, а в попередньому кварталі 339 млн. Минулого року відділ втратив 13,9 млрд, ще 3,99 млрд в першому кварталі. Сумарно від початку 2022 року Reality Labs збиткував на 21,3 млрд доларів.
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.