Квартальний звіт Meta: $32 млрд доходів, понад 3 млрд користувачів щодня та $21 млрд збитків Reality Labs за півтора роки

Опубликовал
Юрій Орос

Meta опублікувала квартальний фінансовий звіт за період з квітня по кінець червня 2023 року, заявивши зростання майже за всіма напрямками, окрім підрозділу віртуальної та доповненої реальності.

  • Користувачів усіх підрозділів Meta щодня (DAP) – 3,07 млрд в середньому за червень 2023. Це на 7% більше за аналогічний період уторік. Показник включає сумарну аудиторію WhatsApp, Instagram, Messenger і Threads.
  • Користувачів Meta за місяць (MAP) – 3,88 млрд зі зростанням 6%.
  • Користувачів Facebook щодня (DAUs) – 2,06 млрд зі зростанням 6%.
  • Користувачів Facebook за місяць (MAUs) – 3,03 млрд зі зростанням 3%.
  • Покази та ціна реклами – кількість показів оголошень всіх підрозділів Meta зросла на 34%, а середня ціна реклами знизилася на 16%.
  • Доходи — 32,0 млрд доларів, на 11% більше та на 12% більше порівняно з попереднім роком у константній валюті (constant currency basis).
  • Витрати та видатки — $22,61 млрд, що на 10% більше, ніж торік. Сюди входять нараховані судові витрати в розмірі $1,87 млрд та витрати на реструктуризацію в розмірі $780 млн у другому кварталі 2023 року.
  • Інвестиційні витрати — включно з основними платежами за фінансовим лізингом становили $6,35 млрд.
  • Викуп акцій — простих акцій класу А на суму $793 млн. Станом на 30 червня 2023 року компанія мала 40,91 млрд доступних для викупу доларів.
  • Гроші, їх еквівалент та ринкові цінні папери — становили 53,45 млрд доларів США станом на 30 червня 2023 року. Оборот вільних коштів (Free cash flow) становив $10,96 млрд.
  • Довгостроковий борг — $18,38 млрд.
  • Чисельність персоналу — 71 469 осіб, що на 14% менше, ніж торік. Приблизно половина працівників, яких було звільнено у 2023 році, включені до звітності станом на 30 червня 2023 року.

Щоденні користувачі Facebook зросли на 30 млн, порівнюючи не з торішніми показниками, а з минулим кварталом, це важливо, оскільки в останньому кварталі 2021 року Facebook вперше мала зменшення аудиторії, передає TechCrunch. Частково зростання вдалося досягти завдяки Reels — сервісу коротких відео на зразок TikTok та YouTube Shorts. За словами Марка Цукерберга у Reels приблизно 200 млрд відтворень щодня. Нова соціальна платформа Threads згідно з заявами очільника корпорації «розвивається досить добре».

Онлайн-курс "Продуктова аналітика" від Laba.
Станьте універсальним аналітиком, опанувавши 20+ інструментів для роботи з будь-яким продуктом.
Дізнатись більше про курс

Втрати Meta Reality Labs

Найгіршими виявилися показники Meta Reality Labs, підрозділу для розробки та продажу пристроїв віртуальної та доповненої реальності. У звітному кварталі відділ зафіксував оперативні збитки 3,7 млрд доларів, передає CNBC.

З квітня по червень Reality Labs виторгував 276 млн доларів, а в попередньому кварталі 339 млн. Минулого року відділ втратив 13,9 млрд, ще 3,99 млрд в першому кварталі. Сумарно від початку 2022 року Reality Labs збиткував на 21,3 млрд доларів.

Disqus Comments Loading...