Рубрики НовиниКіно

Китайський феномен: «Нечжа 2» заробив $2 млрд й обійшов «Месників» у світовому бокс-офісі

Опублікував Вадим Карпусь

Кілька тижнів тому китайський анімаційний фільм «Нечжа 2» випередив за зборами хітовий «Думками навиворіт 2» і став «найбагатшим» мультфільмом в історії. На той час касові збори перевищили $1,69 млрд. Та з того часу глядачі продовжували нести свої гроші в каси кінотеатрів. Як наслідок, «Нечжа 2» перетнув позначку у $2 млрд зборів у прокаті в Китаї, ставши найкасовішим анімаційним фільмом всіх часів.

Наразі стрічка рухається до топ-5 найкасовіших фільмів в історії кіно. Станом на зараз «Нечжа 2» заробив більше, ніж «Месники: Війна нескінченності». Як це стало можливим? Є багато теорій, але одним із ключових факторів стало вдале вікно випуску в прокат під час святкувань Китайського нового року — 14 лютого.

Проте у Північній Америці «Нечжа 2» зібрав лише $19 млн, а загальний міжнародний прокат приніс близько $32 млн — мізерну частку від загального бокс-офісу в Китаї. Хоча для фільму іноземною мовою це все ж непоганий результат. На Rotten Tomatoes на цей момент всього сім критиків залишили свої рецензії. Також фільм лише зараз готується до європейського прокату. Однак у Китаї прокат фільму продовжили до кінця березня, що дозволить додатково збільшити бокс-офіс.

Стрічку описують як «144-хвилинну феєрію міфологічного хаосу», сповнену ефектних бойових сцен, комедійних моментів і вражаючої анімації.

Популярність «Нечжа 2» пояснюється глибоким зв’язком із китайською культурою, а також успіхом першого фільму, який теж встановив рекорди в Китаї. Лояльна фанбаза оригіналу стала рушійною силою сиквелу, але цього разу фільм перетворився на справжній культурний феномен.

Фільм, назва якого приблизно перекладається як «Диявольське дитя», заснований на легенді про Не Чжа — одного з найвідоміших персонажів китайської міфології. Його історія глибоко вкорінена в китайському фольклорі, і новий фільм представляє сучасну, наповнену екшеном інтерпретацію цього міфу.

Саме тому «Нечжа 2» навряд чи стане таким же популярним серед західної аудиторії — культурний розрив між Китаєм і США занадто великий.

Наразі на IMDb оцінка мультфільму складає 8,2 з 10 на основі 7,4 тис. відгуків.

Джерело: worldofreel