Київ відмовиться від маршруток після підняття тарифу до 30 грн — директор Дептрансу Руслан Кандибор

Опубликовал
Вадим Карпусь

В одному з останніх інтерв’ю директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор заявив, що розвиток громадського транспорту в столиці неможливий без підняття тарифів на проїзд. Він додав, що вартість разового квитка на проїзд в громадському транспорті повинна складати 30 грн.

Чиновник заявив, що нині місто дотує «Київпастранс» і метрополітен на 5 млрд грн. Завдяки підняттю тарифу на проїзд до 30 грн ці підприємства змогли б вийти на самоокупність, а також закуповувати новий рухомий склад. Хоча в європейських столицях громадський транспорт також не є прибутковим бізнесом, а доходи від продажу квитків покривають лише частину операційних витрат. Розвиток транспортної мережі та оновлення рухомого складу там фінансується з інших джерел.

Руслан Кандибор також прокоментував ситуацію з маршрутками в столиці. За його словами, нині немає можливості замінити маршрутки комунальним транспортом, а пасажири мають вибір перевізника. Він додав, що раніше київська влада висувала вимоги до маршрутників щодо якості рухомого складу, то «війна внесла свої корективи». Зазначається, що приватні перевізники передали близько 400 автобусів на потреби ЗСУ й наразі не можуть розвиватися за тарифу 15 грн.

Надалі київська влада планує замінити маршрутки на тролейбуси з автономним ходом. Але це можна буде зробити лише після підвищення вартості проїзду. Хоча до завершення війни піднімати тариф не планується.

Курс Digital Marketing від Mate academy.
На курсі ви навчитесь запускати рекламу в кабінтеах Facebook/Instagram та Google. Ви також познайомитися з SEO та Email marketing. Це ті навики які найчастіше просять ІТ компанії від Junior Marketers. А ми вас не лише навчимо, а й працевлаштуємо!
Дізнатися більше про курс

«Як тільки ми зможемо підняти тариф, будемо замінювати приватні маршрути на комунальний транспорт — на тролейбуси з автономним ходом, які не потребують контактної мережі», — заявив Кандибор.

На його думку, тролейбуси з автономним ходом є досить перспективним видом транспорту. Їх запровадження не вимагатиме великих інвестицій в розвиток контактної мережі. Разом з тим вони дозволять сполучити правий і лівий береги Києва. В такому разі розрив у контактній мережі, що доведеться долати автономно, складатиме 11 км. Також автономні тролейбуси дозволять налагодити сполучення з населеними пунктами за межами кільцевої дороги, такими як Бровари, Буча, Ірпінь, Крюківщина, Коцюбинське.

Джерело: hmarochos

Disqus Comments Loading...