LinkedIn тестує створення контенту та накрутку підписників за допомогою ШІ

Опубликовал
Ігор Шелудченко

Соціальна мережа LinkedIn запустила тестування підписки LinkedIn Premium Company Page, яка за $99 пропонуватиме ШІ для написання тексту та інструменти для збільшення кількості підписників.

Підписка розрахована для малих та середніх бізнесів.

https://twitter.com/TechCrunch/status/1780668970141397427?ref_src=twsrc%5Etfw” target=”_blank” rel=”nofollow noopener

LinledIn почав розміщувати інформацію про новий функціонал близько тижня тому.

Онлайн-курс "Excel та Power BI для аналізу даних" від robot_dreams.
Навчіться самостійно аналізувати й візуалізувати дані, знаходити зв’язки, розуміти кожен аспект отриманої інформації та перетворювати її на ефективні рішення.
Детальніше про курс

Так, місячна підписка буде коштувати $99,99, річна — $839,88.

Відповідно, за сто баксів користувачі отримують:

  • кастомні кнопки заклику до дії (CTA);
  • можливість переглядати, хто відвідував сторінку (якщо вони не змінили налаштування конфіденційності). Потім цих людей можна буде запросити стежити за сторінкою, незалежно він рівнів контакту;
  • ШІ-асистента, який дозволить покращити дописи.

Варто зазначити, що преміум-послуги є досить великим бізнесом для компанії.

В LinledIn також є:

  • Premium Career — для шукачів роботи;
  • Premium Business для бізнес-аналітики;
  • Sales Navigator для відділів продажів;
  • рівні Recruiter для пошуку та найму талантів;
  • LinkedIn Learning для професійного розвитку.

У березні компанія оголосила, що у 2023 році кількість підписок користувачів Premium зросла на 25% порівняно з аналогічним періодом минулого року — до $1,7 млрд. Загалом компанія заробила $15 млрд цього року, з яких $7 млрд припадає на бізнес з підбору персоналу.

Нагадаємо, нещодавно стало відомо, що LinkedIn планує додати відео в стилі TikTok на свою платформу.

Disqus Comments Loading...