Рубрики НовиниІгри

«Мета – стабільні 30 к/с»: розробники Cities Skylines 2 відреагували на скарги через продуктивність

Опублікував Вадим Карпусь

Офіційний реліз гри Cities Skylines 2 заплановано на 24 жовтня. Проте оглядачі достроково отримали доступ до нового містобудівного симулятора і вже встигли поділитися своїми рецензіями. При цьому багато відгуків критиків, навіть позитивні, наголошують на «проблемах з продуктивністю».

Наприклад, при тестуванні гри Cities Skylines 2 на різних відеокартах при роздільній здатності Full HD оглядачі ресурсу pcgameshardware отримали невтішні результати ─ всього лише 38 к/с при високих налаштуваннях якості на топовій відеокарті RTX 4090. Моделі RTX 3080 і RX 6700 XT при тих же параметрах забезпечують середню частоту лише 24 к/с та 18 к/с, відповідно.

Розробники з Colossal Order відреагували на ці відгуки та опублікували коментар із цього приводу. Коротко його можна сформулювати: «Так і має бути».

Зазначається, що через характер гри, цільовий показник продуктивності – 30 кадрів на секунду. Містобудівний симулятор не отримує ніякої реальної вигоди від вищої частоти кадрів (на відміну від багатокористувацьких шутерів). Зростання міста з часом зіткнеться з проблемою обмеження на рівні процесора. В іграх такого типу найважливіше уникати підгальмовування і мати чутливий інтерфейс користувача.

Тому симулювання побудовано на очікуваній частоті оновлення 30 к/с. З усім тим, отримати частоту 60 к/с не завадить, оскільки це може покращити візуальні ефекти. Тому розробники не мають наміру обмежувати частоту 30 к/с і не планують припиняти оптимізацію тільки тому, що досягли цільової частоти на рекомендованому обладнанні.

Опублікував Вадим Карпусь

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.