Microsoft створила «шоколадну» Xbox до прем’єри фільму Wonka

Опубликовал
Юрій Орос

Xbox та Warner Bros. Pictures створили «шоколадну» Xbox Series X, яка є частиною маркетингової стратегії фільму Wonka («Вонка») з Тімоті Шаламе — приквела «Чарлі та шоколадна фабрика», яка стартує в кінотеатрах України 14 грудня.

Втім, мова не про випуск спеціальної версії консолі на ринок. Шанувальники мають змогу виграти її та інші призи в конкурсі. Повний список:

Онлайн-курс "Маркетингова аналітика" від Laba.
Опануйте інструменти для дослідження ринку й аудиторії та проведення тестувань.Дізнайтесь, як оптимізувати поточні рекламні кампанії та будувати форкасти наступних.
Детальніше про курс
  • Xbox Series X у стилі Wonka та накладка на дисплей у стилістиці вітрини магазину з фільму.
  • Їстівний контролер.
  • (X)box of Chocolates — коробка з солодощами.

Для участі потрібно ретвітнути допис з офіційної сторінки Xbox в X в період від 13 листопада до 14 грудня. Акція діє по всьому світу, окрім переліку країн, до якого увійшла «вісь зла» майже в повному складі:

  • Куба
  • Іран
  • Північна Корея
  • Судан
  • Сирія
  • окупований Крим
  • росія

Disqus Comments Loading...