Мод за $60 вимикає в Meta Ray-Ban індикатор запису

Опублікував Катерина Даньшина

Модер “зламав” режим приватності в Meta Ray-Ban і тепер продає на eBay окуляри, позбавлені індикатору запису.

На момент появи окулярів Ray-Ban від Meta люди цілком обґрунтовано переймались здатністю пристрою записувати те, що відбувається навколо у будь-який момент. Компанія спробувала розвіяти ці побоювання і додала до окулярів особливу функцію — “режим приватності”, який активує світлодіод на пристрої щоразу, коли користувач веде запис. Утім новий звіт показує, що режим можливо зламати й зробити цей світ “трохи зручнішим для збоченців”.

Автори сайту 404 Media натрапили на роботу “ентузіаста”, який модифікує окуляри Meta Ray-Ban для всіх охочих всього за $60. Реклама розміщена в його особистому YouTube, а послуги пропонуються на eBay. Журналісти придбали пару для особистого тестування і підтвердили — прихований запис цілком можливий, а модифікація ніяк не пошкодила пристрій ззовні.

“Якщо вже на те пішло, то робота виконана дуже якісно. Єдина ознака модифікації окулярів — зірвана пломба на коробці. В іншому, всі подушечки на дужках на місці, як і пластикова частина на “носі”, яку користувач має зняти перед тестуванням”.

У заяві виданню представник Meta зазначив, що “будь-які спроби деактивувати чи закрити індикатор запису порушують умови її використання”. І все. Звісно, це змусить людей передумати.

“Індикатор існує не просто так. Він інформує оточення, коли ви використовуєте окуляри для фото- чи відеознімання… Ми суттєво покращили захист приватності сторонніх осіб і зробили його більшим та помітним, поряд з новою функцією виявлення втручань”, — йдеться у розширеній заяві компанії.

Слід зазначити, що новий мод — не перша спроба приховати індикатор запису. На Amazon і досі доступний для придбання “економваріант”, набір з 12 наклейок для Meta Ray-Ban за $15.

Нагадаємо, що на початку вересня Meta презентувала Ray-Ban Meta 2 та Ray-Ban Display з проєкційним екраном. Хоча сама подія більше відзначилась технічними проблемами: початково Марк Цукерберг не зміг відповісти на дзвінок у WhatsApp через новий нейронний браслет, а згодом ШІ не зміг надати запрошеному кухарю-інфлюенсеру для демонстрації необхідні підказки. Зі слів головного технічного директора Meta Ендрю Босворта, організатори самі собі “влаштували DDoS-атаку”, випадково активувавши ШІ в кожних Meta Ray-Ban у будівлі.

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.