Bucharest, Romania - January 28, 2020: A Glovo food delivery courier delivers food in Bucharest, Romania.
Слідом за Uklon та Bolt власні підсумки року підбив сервіс кур’єрської доставки Glovo.
За даними компанії у грудні 2024 року глобальна кількість замовлень перетнула позначку 1 млрд замовлень — з моменту заснування компанії майже 10 років тому в Барселони.
Щодо України, то цьогоріч клієнти зробили на 30% більше замовлень та замовили на 39% більше одиниць товарів ніж торік; найбільшим фаном сервісу став львів’янин, який зробив 932 замовлення у 2024 році загалом на 274 тисячі гривень, а рекордом серед кур’єрів відзначився працівник, який проїхав 23 тисячі кілометрів.
Пік роботи застосунку прийшовся на 8 березня, а найдорожче замовлення було оформлено в Києві — на доставку вина на суму у 25 тисяч гривень. Найбільша кількість позицій була замовлена із супермаркету в Броварах — 148 одиниць.
Зросла цьогоріч кількість замовлень з ресторанів — на 26% у порівнянні з роком тому. Італійська кухня очолила рейтинг, потіснивши американську на другу; решту позицій розділили між собою азійська, українська та близькосхідна кухні. Улюблена страва користувачів Glovo в Україні — бургер, далі йдуть український борщ, локшина з куркою, шаурма, та салат Цезар.
Україна також посіла друге після Іспанії місце за популярністю формату «Заберу сам» для страв із ресторанів, й цього року кількість замовлень на самовивіз збільшилась на 16%. Кияни, львів’яни та дніпряни стали найбільшими шанувальниками цього формату.
Кількість замовлень в категорії Q-comm або quick commerce (все, що можна замовити через Glovo, крім їжі з ресторанів — продукти, ліки з аптек та непродовольчі товари з магазинів тощо) зросла на 48% у порівнянні з минулим роком. Найчастіше українці закуповувались продуктами у застосунку в неділю, а улюблена година для таких замовлень — 19:00; найпопулярніші товари — банани, картопля, огірки, помідори та мінеральна вода.
Категорія «Квіти» цьогоріч зросла вдвічі, найпопулярнішими тут були — тюльпани та червоні троянди (причому користувач із Вінниці витратив 78 тисяч гривень на квіти, щоб потішити когось аж 41 раз за рік). Кількість замовлень в категорії безрецептурних ліків зросла на 55%.