Команда Jurassic Jets, що складається з конструкторів, інженерів та пілотів, придбала кабіну списаного Boeing 747-300 і використали її як основу для створення реалістичного авіасимулятора в X-Plane.
Проєкт X-Plane називає себе “авіасимулятором, створеним пілотами для кожного”, він привертає увагу геймерів та ентузіастів авіації з 1995 року. Jurassic Jets пристала на справжній челендж — кабіна Boeing 747-300 повністю аналогова, з датчиками, циферблатами та іншими механічними приладами, які потребують підведення та зчитування сигналів від комп’ютера.
Команда поспішає завершити авіасимулятор до початку WorldFlight 2025 — тижневої благодійної акції, яка триватиме цілодобово за участю команд з усього світу, які “літатимуть” з Сіднея, Австралія, через усю Азію, Африку, Європу, Америку, аж до Антарктики, а потім, нарешті, назад до Сіднея. Цей захід представить реалістичне управління повітряним рухом через мережу VATSIM, і команда Jurassic Jets вирішила, що найкращий спосіб випробувати його — побудувати симулятор зі справжнього літака
Вирішальним фактором для команди став випуск доповнення Felis 747-200 для X-Plane. Воно додає дуже деталізовану модель 747-200 до платформи, створену з використанням оригінальних даних від Boeing, а також підтримки численних пілотів та бортінженерів, які літали на цьому літаку в реальному житті. Jurassic Jets розглядали можливість створення симулятора з нуля або використання справжнього літака як основи — після аналізу розрахунків та пошуку вживаних деталей в інтернеті команда вирішила купити кабіну Boeing 747-300.
“Хоча наша кабіна насправді від 747-300, відмінності між 200 та 300 мінімальні. Класичний 747 — це не просто “Королева неба”, це оригінальна “королева”. Ніяких скляних дисплеїв, ніякої системи управління рухом (FMS), ніяких передових систем. Це польоти в стилі реактивних літаків старої школи, і він має набагато більшу глибину систем та операцій, ніж новіший реактивний літак, що робить його захопливим. Потреба в екіпажі з 3 осіб — це чудово, просто тому, що це так унікально в наші дні”, — розповідає Кайл, один з ентузіастів.
Оскільки це досить старий реактивний літак, у нього не було “скляної кабіни”, тобто його авіоніка складалася з аналогового обладнання, і для польотів потрібен був бортінженер. Побудова симулятора потребуватиме створення багатьох компонентів з нуля. Крім того, тисячі дротів з’єднують прилади літак, і розібратися в них — те ще завдання. Все це потрібно зробити за три місяці, до початку шоу.
Джерело: Tom`s Hardware
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.