NYT: Netflix тепер планує запустити більш доступний тариф з рекламою до кінця року та дозволить ділитися паролями

Опубликовал
Максим Григор'єв

Стрімінговий сервіс давно заявляв, що не включатиме реклами, але минулого місяця анонсував дешевий тарифний план з підтримкою реклами. Тоді співголова ради директорів Рід Гастінгс заявив, що плани щодо цього тарифного плану будуть затверджені «найближчими рік-два». Але компанія хоче запропонувати цю опцію ще раніше. У службовій записці йдеться, що версія потокового сервісу з підтримкою реклами з’явиться пізніше цього року.

Керівники повідомили співробітників, що вони хочуть запровадити план із підтримкою реклами в останньому кварталі 2022 року. До того, у записці йдеться, що цей тарифний план буде запроваджено приблизно в той же час, що й додаткова плата для абонентів, які діляться своїми паролями з людьми, які живуть на різні адреси.

У службовій записці Netflix зазначено, що кожна велика платформа потокового мовлення пропонує дешевий тарифний план із підтримкою реклами. До них відносяться Hulu, HBO Max та Peacock. Компанія заявила, що деякі з її конкурентів все ж таки змогли «зберегти сильні бренди», показуючи рекламу.

Netflix раніше заявляв, що платними передплатниками є понад 222 мільйони домогосподарств. Але компанія додала, що понад 100 мільйонів сімей дивляться Netflix на чужих облікових записах, не платячи за доступ. Під час телефонної розмови про доходи головний операційний директор Грег Пітерс сказав, що хоча компанія «не намагається закрити цей обмін», вона «попросить платити трохи більше, щоб мати можливість ділитися паролями». Netflix почав тестувати додаткову плату для користувачів загальних акаунтів у Перу, Чилі та Коста-Риці у березні.

Онлайн-курс "Фінансовий директор" від Laba.
Опануйте інструменти управління грошовими потоками, ризиками та активами компанії, щоби перейти на посаду CFO.
Приєднатися до курсу

Після кількох років зростання Netflix раптово зіштовхнувся з проблемою кількості передплатників, яка вперше знизилася минулого кварталу. Компанія втратила 200 тис. користувачів і вважає, що в цьому кварталі може втратити ще до двох мільйонів. За останній місяць акції компанії впали більш ніж на 50% і Netflix сподіваються, що план з підтримкою реклами та додаткова плата за обмін паролями допоможуть збільшити дохід.

Зараз у Netflix в Україні три варіанти передплат: €4,99 (160 грн) на місяць за базовий рівень, €7,49 (240 грн) на місяць за стандартний рівень та €9,99 (320 грн) на місяць за преміум- рівень.

Disqus Comments Loading...