Рубрики НовиниІгри

Онлайн S.T.A.L.K.E.R. 2 у Steam впав на 90% за три місяці — останній максимум оформили 12 448 гравців

Опублікував Катерина Даньшина

На релізі піковий онлайн S.T.A.L.K.E.R. 2 у Steam сягнув позначки 121 335 осіб, тоді як в останні тижні максимум оформили всього 12 448 людей, згідно з даними SteamDB.

SteamDB

Насправді така ситуація типова для сюжетних ігор, оскільки більшість геймерів після проходження кампанії та додаткового контенту не поспішають повертатися у гру. Видання Gamedev DOU, яке першим звернуло увагу на падіння показників, згадує, що подібні результати демонстрували й інші ААА-ігри, й Starfield зокрема, які в середньому втрачали 75-90% аудиторії за квартал.

Рольовий космічний бойовик Bethesda на релізі оформив максимум у 330 тисяч, тоді як вже за три місяці онлайн впав до 30 тисяч. Схожі показники падіння були у Baldur’s Gate 3 (875 тисяч проти 200 тисяч), Dragon Age: The Veilguard (89 тисяч і 6 тисяч) та Metaphor: ReFantazio (86 тисяч проти 13 тисяч).

Нагадаємо, що минулого місяця засновник GSC Game World Сергій Григорович повідомив, що S.T.A.L.K.E.R. 2 окупилась у першу добу продажів, разом з тим так і не уточнивши вартість розробки. За попередніми оцінками засновника кіберспортивної команди NAVI Олександра Кохановського гра могла обійтись студії  у $30–60 млн, тоді як інвестиційний партнер Smok Ventures Томаш Косьцельняк, який фокусується на інвестиціях у геймдев, зазначав, що йдеться про бюджет у близько $100 млн.

Два тижні тому S.T.A.L.K.E.R. 2 також отримала величезне оновлення (а пізніше й патч патча з фіксом вильотів) з близько 1700 змінами, які стосувалися ШІ персонажів та мутантів, A-Life стрільби, стелсу, балансу, багів, фіч, сюжету, локацій, предметів тощо.