Рубрики НовиниАвто

Opel представила новий логотип – він покликаний асоціюватися з переходом на електромобілі та почне використовуватись у 2024 році

Опубликовал
Вадим Карпусь

Компанія Opel оновила свій логотип, який є більш сучасною інтерпретацією теперішньої емблеми. Це пов’язано з тим, що автовиробник планує переводити весь модельний ряд на електричну тягу. І логотип має символізувати цей перехід на випуск електромобілів.

Новий значок Opel є модифікованою блискавкою. Тепер вона складається із двох окремих елементів. Кути стали гострішими. При цьому блискавка відокремлена від кола. Це оновлення покликане асоціювати бренд з електрикою. За словами генерального директора компанії Флоріана Хьюттла, до 2028 року Opel хоче стати повністю електричним брендом у Європі. На той час компанія планує мати у своєму портфоліо 15 електрифікованих моделей.

Перший серійний автомобіль з оновленим логотипом Opel з’явиться у 2024 році. Однак поки що не уточнюється, яка саме модель відзначиться тим, щоби першою отримати його. В Opel заявили, що цього року на виставці IAA Mobility, Мюнхенському автосалоні, у них буде велика презентація логотипа із запланованим «сюрпризом» для відвідувачів. Найближчими роками автовиробник поширить новий логотип на решту свого портфоліо.

Онлайн-курс "SMM-спеціаліст" від Laba.
Від аналізу аудиторії та створення живого контенту — до побудови комʼюніті навколо бренду в соцмережах.Під менторством Senior SMM Specialist в Uklon.
Дізнатись більше

Востаннє Opel оновлювала своє брендування у 2020 році після приєднання до PSA Group.

Протягом кількох останніх років Volkswagen, Renault, Peugeot, Nissan, Lotus, Kia, General Motors, Cadillac та інші автовиробники оновили свої емблеми та логотипи. У міру переходу компаній на випуск електромобілів вони оновлюють не лише портфоліо, а й брендування, щоб допомогти донести до клієнтів свій новий напрямок.

Джерело: motor1

Disqus Comments Loading...
Поделитесь в соцсетях
Опубликовал
Вадим Карпусь
Теги Opel