Скриншот Assassin's Creed Shadows / Ubisoft
Assassin’s Creed Shadows потужно стартувала — всього за 15 годин після виходу гра залучила понад мільйон гравців.
Для Ubisoft це один із найкращих стартів в історії франшизи. Попри те, що гра кілька разів відкладалася, схоже, це пішло їй на користь. Позначка в 1 млн гравців — серйозний успіх, особливо на тлі не надто вдалого року для Ubisoft, коли Star Wars Outlaws та XDefiant не виправдали очікувань компанії.
Успіх Assassin’s Creed Shadows також відзначився у Steam. Гра миттєво стала лідером продажів, обійшовши Monster Hunter Wilds, Split Fiction та Helldivers 2. Онлайн у Steam сягнув пікових 41 412 гравців, що значно перевищує результати попередніх частин серії. Наприклад, Assassin’s Creed Mirage у свій час змогла одночасно залучити лише 7870 гравців , а Valhalla — 15 679.
«Тут, у Канаді, ще навіть не 16:00, а в Assassin’s Creed Shadows вже перевищила 1 мільйон! Дякуємо вам від щирого серця за приєднання до цієї пригоди у феодальній Японії. Ми надзвичайно раді розпочати цю подорож разом з вами!» — написали розробники в X (Twitter).
Середня оцінка Assassin’s Creed Shadows на OpenCritic нині становить 81 бал. Це більше, ніж в Assassin’s Creed Mirage (76), але трохи нижче за Valhalla (83). Водночас оглядач ITC.ua залишився задоволений грою (7,5/10) попри деякі нюанси.
У Steam користувачі вже поділилися своїми враженнями, які були дуже схвальними. На момент написання новини гра має 80% позитивних відгуків із майже 2000 рецензій. Серед головних плюсів гравці називають опрацьовану бойову систему, атмосферний світ і оптимізацію, а серед мінусів — примусове трасування променів і надмірну кількість катсцен.
«Це та гра, яку я чекав. Мені дуже зайшла Odyssey. Плюс мені подобається японська культура: самураї, ніндзя і все таке. Від мене особисто 9/10. Дев’ять, бо трохи дерев’яні анімації. Дуже гарна гра. Якщо вам зайшли Odyssey або Valhalla, Японія вас точно не розчарує. Геймплей за Наое мені сподобався набагато більше, ніж за Ясуке. Ніндзя наше все», — пишуть в Steam.
Багато гравців хвалять гру за сетинг і нові механіки, а також дали «оптимізації окремий лайк». Графіка має кращий вигляд за Valhalla, а «бойова система, мабуть, одна з найкращих у серії». Ще Shadows похвалили, що вона добре йде на Steam Deck, хоча спершу були сумніви, що консоль отримає підтримку.
Але не обійшлося і без критики. Деякі гравці скаржаться на нудну подачу сюжету, додаткове навантаження на «залізо» через примусове трасування променів і головних героїв, які не надихають.
«Персонажі не надихають з погляду їхньої розповіді — о ні, мій батько помер. Тепер я повинен убити 12 людей, щоб розкрити якусь таємницю», — пишуть гравці.
Також українські геймери обурені, що Assassin’s Creed Shadows не отримала українську локалізацію. Стосовно цього питання в Steam чимало коментарів.
Резюмуючи, Assassin’s Creed Shadows стартувала впевнено, і якщо Ubisoft зможе втримати інтерес аудиторії, гра має всі шанси стати одним із найуспішніших релізів у серії. Поки що компанія не розкрила плани щодо майбутніх оновлень і DLC, але з огляду на масштаб гри та сетинг, доповнення, швидше за все, не забаряться.
Assassin’s Creed Shadows вийшла 20 березня 2025 року на PlayStation 5, Xbox Series X/S і ПК. Гра переносить серію у феодальну Японію та пропонує одразу двох головних героїв: самурая Ясуке та шинобі Наое.