Рубрики НовиниСофт

«Платна реклама»: Netflix запустить доступніший тариф із рекламою 3 листопада за ціною $7 на місяць (на $3 дешевше базового преміум-плану)

Опубликовал
Катерина Даньшина

Нову доступну передплату Netflix “Базова з рекламою” буде запущено 3 листопада 2022 року за ціною 6,99 доларів у США, Австралії, Бразилії, Канаді, Франції, Німеччині, Італії, Японії, Кореї, Мексиці, Іспанії та Великобританії.

За “скромну” ціну передплатникам Netflix доведеться переглядати в середньому від 4 до 5 хвилин реклами з обмеженим каталогом платформи. Невеликий вибір телешоу та фільмів пов’язаний із ліцензійними обмеженнями, над якими стрімінг зараз працює.

Тривалість кожного рекламного ролика становитиме від 15 до 30 секунд, а розміщуватимуть його до та під час перегляду програм. Крім того, передплатники тарифу не зможуть завантажувати контент на свої пристрої, а якість відео буде обмежена до 720p/HD.

Англійська для початківців.
Для тих, хто тільки починає вивчати англійську і хоче вміти використовувати базову лексику і граматику.
Реєстрація на курс

Netflix характеризує новий продукт як “орієнтований на споживача” і розповів, що команди з маркування контенту шукали “природні контрольні точки” у різних шоу та фільмах для розміщення рекламних роликів.

“Щоб допомогти рекламодавцям охопити потрібну аудиторію – і зробити нашу рекламу більш релевантною для споживачів – ми пропонуємо широкі можливості  таргетингу по країнах та жанрах (наприклад, бойовик, драма, мелодрама, наукова фантастика). Рекламодавці також зможуть заборонити показ своїх оголошень у контенті, який може не відповідати їхньому бренду (наприклад, сексуальні сцени, сцени з наготою чи насильством)”, – йдеться у повідомленні на сайті стрімінгу.

Netflix також підкреслив, що те, що він робить під час запуску, “не відображатиме довгострокові можливості того, яким буде продукт”.

Рекламний простір Netflix буде продаватися за моделлю з фіксованою ціною, а не з аукціону, як заявлялося раніше. Стрімінг заявив, що “сотні рекламодавців у всьому світі” вже придбали більшу частину свого початкового рекламного часу.

У США Netflix співпрацюватиме з Nielsen (компанія-вимірювач, що досліджує телеперегляди у багатьох країнах світу, зокрема і в Україні) для надання рекламодавцям інформації про рейтинги, що будуть опубліковані через платформу Nielsen One. Netflix також заявив, що не використовуватиме дані користувачів для створення таргетованої реклами за межами платформи.

Дешевший тариф з рекламою на Netflix з’явився у відповідь на раптовий спад для сервісу, який втратив понад 1 мільйон передплатників у США та Канаді на початку цього року і зіткнувся з падінням ціни своїх акцій у відповідь на побоювання інвесторів, що період швидкого зростання закінчився. Тому, незважаючи на те, що раніше співгенеральний директор Рід Хастінгс був категорично не згоден з ідеєю включення реклами – ясно, чому він змінив свої погляди.

Джерело: The Verge

Disqus Comments Loading...