Рубрики Новини

Представлено об’єднаний бренд української культури в світі #StandWithUkraine під назвою Ukraine Now and Forever. Але не усім прийшлася до смаку емблема проєкту — сонях с тризубцями і жовто-блакитною стрічкою

Опубликовал
Тетяна Нечет

Міністерство культури та інформаційної політики України (МКІП) разом з Державним агентством України з питань мистецтв та мистецької освіти запустили проєкт Ukraine Now and Forever, мета якого — привернути увагу світу до української культури, об’єднати міжнародної спільноти у спротиві російській агресії. У рамках ініціативи Ukraine Now and Forever заплановано проведення концертів, театральних та виставкових проектів, презентацій проектів українських митців та авторів, публічних дискусій з українськими інтелектуалами.   Щоб запропонувати свій захід до відображення на сайті  — необхідно заповнити google-форму.

«Українська культура, «мʼяка сила», що обʼєднує та ідентифікує нас, українців. Наша спадщина і мистецтво, наші цінності та сенси, наш погляд на сьогоднішній світ та свідома і субʼєктна позиція — ми маємо, що сказати світу. Культура, як право на самовизначення, і є тим, проти чого ще 8 років тому розпочала криваву війну російська федерація. У той же час, росія використовує свою культуру як зброю та виправдання жахливим злочинам, що здійснює її армія на нашій землі. Зараз наша українська культура наповнюється зовсім новими сенсами. Розширювати її кордони ─ можливість привернути увагу інших країн як до нашої історії, так і до подій сьогодні — повномасштабної війни росії проти України», — зазначав Олександр Ткаченко, міністр культури та інформаційної політики.

Емблема проєкту — сонях. Автор айдентики Ukraine Now and Forever – український художник Данієль Скрипник.

«Це не просто рослина, це історія про емоції, увагу та погляди. Створюючи ескіз соняха, я згадував своє життя, але зараз він є символом кожного українця. Символ людей, які оточені поглядами та увагою з боку інших. Сонях спостерігає, огортає своїм поглядом та фокусує увагу. Увага в цей час — це необхідний фактор, який потрібен Україні. Люди з усіх країн можуть зробити свій внесок у світовий порядок та надати допомогу задля миру. Сонях відображає нас усіх. Та показує світові  правду»,  — розказав він.

Онлайн-курс "Корпоративна культура" від Laba.
Як з нуля побудувати стабільну корпоративну культуру, систему внутрішньої комунікації та бренд роботодавця, з якими ви підвищите продуктивність команди, — пояснить HR-директор Work.ua.
Детальніше про курс

Айдентика проекту є у вільному доступі за посиланням для використання в ініціативах, що готові демонструвати світові нашу самобутність та закликати #StandWithUkraine

Однак емблема Ukraine Now and Forever сподобалася далеко не усім українцям. Наприклад, журналістка Богдана Неборак поскаржилася, що МКІП «продовжує радянську любов до таврування України народним мистецтвом».

«Я б хотіла, щоб це був жарт, але це нє. Це соняшник-око із листочками-тризубами, який задекларований як об’єднаний бренд України в світі. Хто і як його обговорював? Чому МКІП продовжує радянську любов до таврування України народним мистецтвом? Де тинок з глечиком?», — написала вона у Twitter.

Інші користувачі мікроблогу писали, що спочатку подумали, що цей малюнок — жарт: «Боляче дивитись», «Я думаю — це задача з газети «Казковий Вечір» «знайди 10 відмінностей», «Соняшник-око. Яке воно стрьомне, ніби в душу дивиться», «Ніколи «вирвиглазний дизайн» не був так гарно проілюстрований», «В нас же соняшник «символ» Ілловайської трагедії. А чим UkraineNow не підійшов?», «Ніякого конкурсу,я так поняв,не було» тощо.

Disqus Comments Loading...