Рубрики НовиниСофт

Рейтинг найпопулярніших в Україні сайтів за травень 2022 року [інфографіка]

Опубликовал
Вадим Карпусь

Компанія Kantar Україна оприлюднила результати травневого дослідження стосовно популярності сайтів серед українців. Як свідчать результати дослідження, інтереси аудиторії поступово змінюються. Українці менше уваги приділяють новинам та соціальним мережам й знов повертаються до покупок.

Зазначається, що у травні втратили в охопленні новинні ресурси, соціальні мережі та месенджери. Також вдвічі зменшилась середня частота контакту з сайтами новин в порівнянні з періодом початку російського вторгнення в Україну. П’ятірка найпопулярніших новинних сайтів у травні виглядає наступним чином:

  • Tsn.ua (11-те місце),
  • Pravda.com.ua (16-те місце),
  • Unian.net (18-те місце),
  • News.obozrevatel.com (20-те місце)
  • Ukrinform.ua (25-те місце).

Разом з тим, після перерви, спричиненої активними бойовими діями в Україні, користувачі знов повернулися до онлайн-покупок. Як результат, сайти Rozetka.com.ua, Olx.ua, Prom.ua та Еpicentrk.ua покращили свої показники охоплення, а ресурс Rozetka знову опинився серед топ5 сайтів в Україні.

Також спостерігається відновлення інтересу до навчальних ресурсів. Це стало наслідком відновлення дистанційного навчання в освітніх закладах. Завдяки цьому до топ25 увійшли ресурси Naurok.com.ua (13-те місце), Znanija.com (17-те місце) та Vseosvita.ua (21-ше місце).

Курс Project Manager від Powercode academy.
Онлайн-курс Project Manager. З нуля за 3,5 місяці до нової позиції Без знання коду, англійської та стресу.
Зарееструватися

Крім того, українці активізувалися з пошуком роботи. Через це ресурс Work.ua посів 24 місце в рейтингу.

Завдяки високій популярності марок з російським військовим кораблем, який пішов призначеним йому курсом, стрімко зросла популярність сайту Ukrposhta.ua. В результаті охоплення ресурсу виросло вдвічі (12% інтернет-користувачів у травні 2022). Сам сайт не зміг потрапити до топ25, але піднявся за місяць відразу на 74 сходинки в рейтингу у порівнянні з березнем 2022 року (35-те місце проти 109-го місця).

За словами керівниці проєкту Kantar CMeter Ірини Ворон, результати дослідження свідчать, що українці поволі адаптуються до життя в умовах війни та повертаються до своєї звичної активності в мережі інтернет.

Джерело: Kantar

Disqus Comments Loading...