Рубрики Новини

Renault показала прототип електропозашляховика Scenic Vision, який отримає водневу версію у 2030 році

Опубликовал
Максим Григор'єв

Перший концепт Renault Scenic був представлений на Паризькому автосалоні 1991 року, а серійно він вийшов 1996-го. 31 рік історія повторюється: автовиробник анонсував Renault Scenic Vision: прототип, що представляє «85%» серійного автомобіля, який побачить світ у 2024 році.

Новий прототип Renault надійде у виробництво у 2024 році й, хоча, в принципі, збереже назву відомого компактного мінівена марки, він стане електричним позашляховиком C-сегменту.

Дизайн заснований на геометричних та строгих формах, натхнених символом бренду у вигляді ромба. Крім того, завдяки використанню електродвигуна та його акумуляторів, розташованих під підлогою салону, Scénic Vision має колеса (оснащені 21-дюймовими дисками), розташовані на кінцях кузова, що дозволяє забезпечувати йому відстань між осями 2,83 м.

Відчуття простору максимально посилюється коштом відсутності центральної стійки та зворотного відчинення дверей (рішення, яке, як запевнили в Renault, не дійде до серійної моделі). Зрештою, висота всього 1,59 м надає Renault Scenic Vision спортивного вигляду.

Онлайн-курс Frontend-разробник від Powercode academy.
Курс на якому ти напишеш свій чистий код на JavaScript, попрацюєш із різними видами верстки, а також адаптаціями проектів під будь-які екрани. .
Зарееструватися

Новий автомобіль використовує платформу CMF-EV, яка вже встановлена ​​у нинішньому електричному Renault Megane E-Tech. Внаслідок цього він оснащений гібридним двигуном, заснованим на паливному елементі, що споживає водень, та допоміжній електричній батареї.

Renault сподівається використати цей тип двигуна з 2030 року. Тому серійна версія моделі надійде в продаж тільки у 2024 році зі звичайними електродвигунами потужністю до 217 к.с. Таким чином, Renault Scenic Vision підтримує відданість французького бренду електромобілям; Не дивно, що до 2030 Renault хоче, щоб всі його моделі були саме цього типу.

Одна проблема, яка привертає увагу, полягає в тому, що Renault зберігає назву Scenic, історично пов’язану з компактним мінівеном в тому ж сегменті. У Renault зазначають, що таке ім’я пов’язане із концепцією сімейного автомобіля. І твердять, що це позашляховик. Крім того, деякі керівники бренду відзначили, що для них «ім’я Scenic асоціюється не з кузовом як таким, а з революційною концепцією автомобіля» та новаторством.

Але якщо цей Scenic Vision чимось виділяється, так це тим, що він просуває модель сталого розвитку, яку Renault хоче реалізувати для своїх майбутніх автомобілів, і до 2030 французький бренд хоче, щоб до 33% матеріалів, що використовуються в його автомобілях, піддавалися вторинному переробленню.

І в Renault Scenic Vision будуть використовуватися до 70% перероблених матеріалів, і до 95% матеріалів, з яких складається цей прототип, підлягають вторинному перероблюванню наприкінці терміну служби. Так, наприклад, підлога автомобіля, мозаїка із чорних та білих шматочків, виходить із перероблених молочних пляшок та пластикових труб.

Крім того, у виробництві використовуються такі матеріали, як алюміній (в інтер’єрі, а також на капоті або на дверях), який можна багаторазово переробляти, а також перероблені та пластмаси, що підлягають вторинному перероблюванню (у сидіннях, виготовлені з перероблених пластикових тканин і без пігментів, надають колір). Для деталей кузова або порогів дверей Scenic Vision використовує вуглецеве волокно.

Як концепт, автомобіль також пропонує багато технологічних досягнень. Найяскравішим (але це не буде серійної моделі у 2024 році) можуть бути від початку динамічні легкосплавні диски та використання для передніх сидінь бульбашкових подушок безпеки.

Перші включають рухливі елементи, які будуть відкриватися або закриватися в залежності від потреб використання: таким чином, обода будуть «закритими» для поліпшення аеродинаміки та ефективності на високій швидкості та будуть «відкриватися», наприклад, коли транспортний засіб вважає це доцільним. Пухирчасті подушки безпеки розташовані в задній частині передніх сидінь та будуть розгорнуті зі спинки сидінь, щоб покрити все тіло його пасажирів.

Але це не єдині технологічні елементи. Кабіна, яка не має надто великої кількості покриттів, включає до 10 орієнтованих на водія чи пасажира невеликих екранів залежно від жестів, які розпізнає камера.

Він також включає датчики серцевого ритму і фронтальну камеру, яка відстежує ступінь уваги та сонливості водія, щоб попередити водія, якщо виявить можливі ризики аварії й, при необхідності, навіть самостійно зупинити автомобіль.

Поряд із цими датчиками Scenic Vision також має різні додаткові системи безпеки, такі як контроль навколишнього середовища та небезпечних ситуацій (наприклад, дуже крутих поворотів) за допомогою зовнішніх датчиків та GPS.

І так звана оцінка безпеки: система, яку незабаром запропонують моделі бренду та яка на основі даних датчиків аналізує звички водіїв з точки зору прискорення, швидкості, різкого гальмування або ступеня уваги до дороги. З ними оцінка безпеки пропонує персоналізовані поради з водіння та, наприкінці кожної поїздки, оцінку безпеки.

За оцінками Renault, за допомогою цих систем кількість аварій може знизитись на 70% у порівнянні зі звичайним обладнанням.

Щоб розпізнати, який водій керує машиною, двері прототипу включають пристрій розпізнавання облич для автоматичного розблокування при наближенні господаря. Додатково інтер’єр адаптується до індивідуальної конфігурації, таких як регулювання сидіння та мультимедійної секції.

Найбільш привабливим є те, що між приладовою панеллю та лобовим склом знаходиться великий екран, на якому показується інформація, пов’язана з поїздкою, але ще завдяки системі передньої камери автомобіля, цей екран може проєктувати безпосереднє оточення, начебто воно було «прозорим». Коли ця функція активована, поле зору водія розширюється на 24%, а кут огляду ще на 6,7 градуса.

Disqus Comments Loading...