Бірмінгемський університет (Велика Британія) опублікував дослідження про ринок читів для відеоігор, який щороку приносить розробникам від $12,8 до $73,2 млн.
Науковці дослідили 80 сайтів, де продають програми для шахрайства в онлайн-іграх. Вони проаналізували ціни чити, методи роботи та ефективність систем захисту популярних онлайн-ігор.
«Ціни на чити безпосередньо залежать від технічної досконалості античит-програм, які вони мають подолати. Цей зв’язок перевершує всі інші чинники, навіть популярність самої гри», — зазначили автори дослідження.
Серед усіх проаналізованих ігор найкращий захист від читерів забезпечують Valorant і Fortnite. Далі у рейтингу розташувалися Overwatch, Battlefield 2042, Rainbow 6 Siege та Apex Legends.
Античит Ricochet, який захищає гравців у Call of Duty: Warzone, опинився майже наприкінці списку. Дослідники виявили, що попри роботу на рівні ядра системи, він не виявляє деякі види шахрайських програм. До того ж Ricochet не застосовує суворої системи блокувань і навіть не забороняє доступ за унікальним ідентифікатором обладнання.
Джерело: Dexerto