Розробники об’єднали найкращі механіки з Fallout: New Vegas, The Outer Worlds та інших хітів студії.
Артдиректор Метт Хансен і провідний художник з навколишнього середовища Денніс Преснелл розповіли виданню Gamesradar про створення гри та про те, що Avowed є кульмінацією всього найкращого контенту та функцій, які розробники вдосконалили за всю історію своєї студії.
«З кожною грою, яку ми створюємо, ми можемо посилатися на неї й говорити: “А як це зробили в Grounded? Або як це зробили в The Outer Worlds? Або як Pentiment впорався з цим сюжетним моментом?” І ми кажемо: “Круто. Ми дослідили це там”», — каже Хансен. «Візьмімо всі найкращі хіти з цього, що дійсно приносить задоволення, але також пам’ятаючи про нашу основну ДНК як студії, правильно? У нас є мантра “твій світ – твій шлях”. Ми хочемо переконатися, що гравець відчуває себе здатним грати в гру так, як йому подобається, і час від часу, сподіваємося, це буде його дивувати».
Хоча Avowed розгортається у всесвіті Pillars of Eternity, гра отримала власний шлях розвитку з акцентом на бойову систему та дослідження світу. За словами провідного художника з навколишнього середовища Преснелла, Avowed є «еволюцією попередніх ігор, які студія створила» і надає гравцям інструменти та можливості прокладати свій шлях через сюжет та численні пригоди.
«У цій грі у нас є система паркуру, тож ви можете пересуватися світом так, як ми ніколи не могли в попередніх іграх, і бойова система чудова; я її обожнюю», — каже Преснелл. «Але для мене найцікавіше — це просто досліджувати й пересуватися. Є багато викликів для гравця; ви побачите щось привабливе, подумаєте: “Закладаюся, я зможу зробити цей стрибок”, і ви можете запаркурити на верх будівлі, зробити стрибок віри, пробігти по вузькому стовпу і приземлитися на інший. Це так приємно, коли у вас виходить. Дуже мало наших регіонів закриті для гравців».