Мало витривалості в S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (або багато)? GSC Game World скоро змінить це, але все не так просто.
Розробники офіційно підтвердили перероблену систему витривалості Скіфа в патчі 1.7 та опублікували коротке відео в X. Згідно з описом, її “покращили”, це може означати збільшення або щось більш хитре. Також “покращені” енергетичні напої — важко сказати напевно, що це означає. Щоб покращити енергетик, можна пришвидшити його дію, ввести таймаут падіння стаміни тощо.
Але не поспішайте упиватися баночками. Якщо отримати “передоз”— персонажа почне трошки смикати, а це зовсім не потрібно вашому снайперу. Процес більш схожий на реальне життя, але все ж навряд від напою відчутно тремтітимуть руки. Втім, це можна витерпіти, адже навряд хтось надто довго цілиться у ближньому бою, котрий виснажує витривалість.
Також GSC вчора нагадала, що до релізу S.T.A.L.K.E.R. 2 на PS5 залишився тиждень. Це нагадування навіть отримало власне відео, ймовірно, з ігровим процесом на консолі.
Раніше стало відомо, теж офіційно, що Heart of Chornobyl отримає режим складності “Майстер”. Як саме ускладнять життя Скіфу, розробники теж не розповіли. Також інвентар гравця отримає редизайн з переміщенням комірок та додаванням характеристик.
З неофіційних джерел відомо про великі зміни A-Life в оновленні, про його значний розмір, а також про реліз “наступного тижня”. Навряд він станеться до 20 листопада, коли гра з’явиться на PlayStation. Нагадаємо, у цю неділю, 16 листопада, S.T.A.L.K.E.R. 2 зникне з Xbox Game Pass — тож щоб побачити зміни патчу 1.7, доведеться придбати гру окремо.
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.