GSC Game World випустила оновлення 1.3.2 для S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — багів у місіях поменшає.
Патч можна було попередньо завантажити ще кілька днів тому, а тепер він офіційно доступний у Steam. Основний акцент — на виправленні багів, які заважали проходженню як основної, так і побічних місій. Серед них є кілька важливих пунктів.
У новині є спойлери — нижче перераховані конкретні місії та сцени, які були проблемними
Сюжет і місії
- У місії «Останній ривок» виправили баг, через який двері та тунель могли бути закритими, блокуючи просування.
- У «Світанку нового дня» тепер Штепсель і Стар більше не з’являються мертвими до подій місії, а маркер сержанта Івайлова правильно вказує на ціль.
- У місії «На межі» NPC в Заліссі тепер персонажі коректно добираються до місця фінальної сцени, тож місія не зависає.
- У «Невеликому інциденті» тепер гарантовано спрацьовує діалог із Професором Озерським, навіть якщо гравець вбив Іскру.
- Під час місії «Відповідь коштують дорого» виправлено одразу два моменти: квест не зависає, якщо гравець спершу відступив під час нападу на Депо, а потім лутав Чернозема. І другий: маркер тепер вказує на правильне місце.
Технічні виправлення
- NPC використовують ліхтарики — тепер вони бачать гравця у темряві.
- Виправлено баг, через який NPC не могли рухатись у зону, яка не потрапляє в поле зору гравця — це блокувало кілька місій.
- У місії «Образи абсолютної істини» тепер гарантовано запускається діалог зі Шрамом.
- В «Останніх приготуваннях» вирішили одразу дві проблеми з Коршуновим — він більше не зникає після катсцени й не сповзає до ліфта.
Патч точково пройшовся по критичних проблемах, які могли зламати ігровий процес. GSC продовжує стабілізувати гру після релізу — і хоча це ще не все, але студія рухається у правильному напрямку. Днем раніше GSC анонсувала плани на наступні три місяці: покращення гри, ШІ персонажів і навіть некст-ген оновлення оригінальної трилогії S.T.A.L.K.E.R.
Джерело: S.T.A.L.K.E.R. 2 в Steam