Forbes Ukraine проаналізував, що купували українці на «Чорну п’ятницю» та наскільки зросли продажі найбільших українських мережRozetka, Comfy, «Алло», «Фокстрот», «Епіцентру», «JYSK Україна» та market by monobank. у порівнянні з роком тому.
З повним звітом можна ознайомитись за посиланням, ми ж — наведемо головні тези:
- Українці витратили на шопінг за знижками більше, ніж торік. До прикладу, виторг магазинів «JYSK Україна» на Чорну п’ятницю зріс на 109% у порівнянні з відповідним періодом торік, а на Rozetka продажі в топових категоріях зросли аж утричі.
- Середній чек українців стартував від 5000 грн, за даними мережі Алло. Тоді як «Фокстрот» звітує про 9000 грн, а monobank — про 14 300 грн (але тут, схоже, йдеться виключно про купівлю товарів із функцією оплати частинами). У Rozetka повідомили про зростання середнього чека на 40%, однак точних сум не надали.
- В топі продажів — смартфони й телевізори, однак зарядні станції набувають популярності. Так, ця категорія продемонструвала найбільше зростання попиту в мережі Алло (у понад 5 разів в порівнянні з листопадом), ті ж самі показники зростання наводять у Comfy, але вже з розрахунку із року в рік. Водночас Фокстрот говорить про зростання у 9 разів у порівнянні із трьома тижнями, що передували періоду розпродажів.
- Зріс попит на товари українських виробників: у Rozetka на 15% у порівнянні з тижнем до Чорної п’ятниці, а лідирували тут шоколадні цукерки та новорічна колекція чаю.
Нагадаємо, що опитування Viber, проведене напередодні Чорної п’ятниці, показало, що 64% громадян не вірять у знижки в цей період, але третина планує придбати одяг і лише 12% — ґаджети.