Середній чек українців на «Чорну п’ятницю» стартував від ₴5000, а в топі продажів — смартфони, телевізори і зарядні станції (звіт Forbes)

Опублікував Катерина Даньшина

Forbes Ukraine проаналізував, що купували українці на «Чорну п’ятницю» та наскільки зросли продажі найбільших українських мережRozetka, Comfy, «Алло», «Фокстрот», «Епіцентру», «JYSK Україна» та market by monobank. у порівнянні з роком тому.

З повним звітом можна ознайомитись за посиланням, ми ж — наведемо головні тези:

  • Українці витратили на шопінг за знижками більше, ніж торік. До прикладу, виторг магазинів «JYSK Україна» на Чорну п’ятницю зріс на 109% у порівнянні з відповідним періодом торік, а на Rozetka продажі в топових категоріях зросли аж утричі.
  • Середній чек українців стартував від 5000 грн, за даними мережі Алло. Тоді як «Фокстрот» звітує про 9000 грн, а monobank — про 14 300 грн (але тут, схоже, йдеться виключно про купівлю товарів із функцією оплати частинами). У Rozetka повідомили про зростання середнього чека на 40%, однак точних сум не надали.
  • В топі продажів — смартфони й телевізори, однак зарядні станції набувають популярності. Так, ця категорія продемонструвала найбільше зростання попиту в мережі Алло (у понад 5 разів в порівнянні з листопадом), ті ж самі показники зростання наводять у Comfy, але вже з розрахунку із року в рік. Водночас Фокстрот говорить про зростання у 9 разів у порівнянні із трьома тижнями, що передували періоду розпродажів.
  • Зріс попит на товари українських виробників: у Rozetka на 15% у порівнянні з тижнем до Чорної п’ятниці, а лідирували тут шоколадні цукерки та новорічна колекція чаю.

Нагадаємо, що опитування Viber, проведене напередодні Чорної п’ятниці, показало, що 64% громадян не вірять у знижки в цей період, але третина планує придбати одяг і лише 12% — ґаджети.