Рубрики НовиниСофт

Що було до синьої пташки? Як змінювалися лого Twitter з 2005-го і до «епохи» Ілона Маска

Опубликовал
Катерина Даньшина

Twitter вже давно асоціюється в користувачів із зображенням синьої пташки, однак це – не оригінальний логотип соцмережі. З моменту створення мережі мікроблогів дизайн бренду пережив кілька ітерацій, і Creative Bloq запропонував згадати, як саме він виглядав.

Перший логотип Twitter: 2005-2006

Twitter був заснований у межах компанії Odeo в Сан-Франциско Бізом Стоуном, Ноа Глассом, Еваном Вільямсом та Джеком Дорсі, який придумав ідею того, що спочатку планувалося як внутрішня система обміну повідомленнями для компанії.

Перший варіант логотипа був зовсім не синій і радше нагадував напис на миючому засобі. Літери «‎twttr» огорнуті чимось зеленим і склизьким – на щастя, не стали загальнодоступними.

Декілька дизайнів також мали слоган «‎An Odeo thingy». Є й інші варіанти назв для Twitter – «Smssy‎» та «twttr»‎» (останній, до речі, був використаний у першому твіті Джека Дорсі, який нині продають як NFT).

Онлайн-курс Бізнес-аналіз. Basic Level від Ithillel.
В ході курсу студенти навчаться техніці збору і аналізу вимог, документуванню та управлінню документацією, управлінню ризиками та змінами, а також навчаться моделювати процеси і прототипуванню.
Приєднатися

Перший офіційний логотип Twitter: 2006 – 2010

Перший офіційний логотип соцмережі, який став загальнодоступним, отримав остаточну назву «Twitter», виконану у світло-блакитних кольорах. Шрифт, розроблений Ліндою Гевін, мав плавні округлі форми без засічок, які зливаються разом, а білий контур створював ефект бульбашки.

Еволюція логотипа Twitter: 2010 – 2012

Згодом компанія придбала невеликий графічний символ світло-блакитного птаха у Саймона Окслі на iStock за $15. Названий Ларрі на честь баскетболіста Ларрі Берда, він спочатку не був частиною логотипа, але з’явився як значок на вебсайті.

Взявши за основу зображення придбаного птаха, Біз Стоун розробив власну версію для Twitter –  з крилами, великим білим оком та загостреним хвостом. Далі він передав ідею Філіпу Паскуццо, який разом із Дугласом Боуменом вдосконалив дизайн, створивши пташку, яку Twitter міг додати до свого логотипа.

Логотип також згодом було оновлено та спрощено, зі шрифту видалили білий контур.

Логотип Twitter, до якого ми звикли: 2012 – 2023

Вже до 2012 року логотип з пташкою міцно закріпився за Twitter – і у компанії вирішили, що можуть залишити його без підпису (подібно до галочки Nike, яка не потребує представлення).

Слово «Twitter» видалили з логотипа, а синій колір оновили до #1da1f2. Пташку також дещо вдосконалив Мартін Грассер – і це, до речі, була перша робота дизайнера після закінчення Коледжу дизайну Art Center.

Кажуть, що Мартін намалював десь тисячу пташок, щоб досягти пропорцій і простоти, якої хотів. Наприкінці Джеку Дорсі надіслали 24 ескізи, і той без вагань обрав добре знайомого нам переможця.

Логотип Twitter не представляє якогось конкретного птаха, але Грассер сказав, що надихався помахом крил колібрі.

Насправді дизайн складається з 15 кіл, накладених шарами один на одного, створюючи ідеальні вигини дзьоба, голови, крил і грудей. Птах дивиться вгору, символізуючи надію, свободу та розвиток, тоді як кола, які використовуються для його створення, нібито символізують об’єднання людей та ідей.

Логотип Twitter: «епоха» Ілона Маска

Згадувати те, чим відзначився Ілон Маск після приходу у Twitter – це як ворушити те, чого не хотілося б чіпати. Але головна мета усіх трансформацій, судячи зі слів мільярдера – створення суперзастосунку X, який об’єднає в собі функції соцмережі та платіжних сервісів.

Деталей щодо того, як це реалізують – не надто багато, однак зміни у дизайні сайту вже відбулись. Востаннє синю пташку у Twitter бачили зранку, а по обіді її, схоже, назавжди замінив загадковий «‎X».

Кумедний факт, який зауважив редактор The Verge Том Воррен – ця стилізована літера 𝕏 насправді не є дизайнерською, а просто взята зі шрифту Special Alphabets 4 за $29,99.

Disqus Comments Loading...