Рубрики НовиниWTF

Штучний інтелект Microsoft порадив туристам відвідати Продовольчий банк Оттави

Опубликовал
Катерина Даньшина

У нині видаленій статті про подорожі до столиці Канади штучний інтелект Microsoft закликав туристів відвідати Продовольчий банкПродовольчий банк — це неприбуткова благодійна організація, яка збирає продовольчі товари (в тому числі товари, термін зберігання яких добігає кінця) від виробників, торговельних організацій, закладів харчування, приватних осіб та інших постачальників і передає голодуючим. Оттави, поряд із рекомендаціями до візитів на Національний військовий меморіал та місцевий хокейний матч.

Журналісти зреагували на статтю, опублікувавши критичні відгуки, тож Microsoft швиденько видалила нашумілий матеріал (її все ще можна переглянути на архівній сторінці).

«Цю статтю видалено. Ми з’ясовуємо, як вона подолала наш процес перевірки», — сказав Джефф Джонс, старший директор Microsoft.

У 2020 році Microsoft звільнила журналістів Microsoft News і MSN, щоб замінити їх штучним інтелектом. 

Курс Python розробки від Mate academy.
Python — найпопулярніша мова 2024 року. Наш курс допоможе вам стати професіоналом, готовим до викликів сучасного IT ринку. Ви навчитеся створювати вебсайти, аналізувати дані, розробляти алгоритми, та навіть створювати штучний інтелект. .
Отримати деталі про курс
Розділ про Продовольчий банк Оттави у статті Microsoft, яку нині видалено. Скриншот: The Verge

У кожному розділі статті, яка була позначена як «Microsoft Travel» та мала назву «Збираєтесь до Оттави? Ось що вам не слід пропустити!», містився короткий текстовий опис того, чого можна очікувати від пункту призначення. Для продовольчого банку був доданий доволі цинічний коментар, якщо враховувати контекст цього місця:

«Люди, які приходять до нас, мають роботу та сім’ї, які їм потрібно підтримувати, а також оплачувати витрати. Життя і так досить складне. Подумайте про те, щоб прийти туди з порожнім шлунком».

Менеджерка з комунікацій Продовольчого банку Оттави Саманта Козіара сказала, що це «не той тип історій», які б хотіла коли-небудь побачити їхня організація:

«Рядок про «порожній шлунок» явно не перевіряла людина-редактор. Раніше ми не бачили нічого подібного, але оскільки штучний інтелект стає все більш популярним, не сумніваюся, що кількість подібних неточних/невідповідних статей буде зростати. Це підкреслює важливість роботи дослідників, письменників і редакторів…».

На сторінці програми Microsoft Start (персоналізована стрічка новин для Windows 11) компанія пише, що її алгоритми аналізують сотні тисяч матеріалів, надісланих партнерами:

«Ми обробляємо їх, щоб зрозуміти такі параметри, як свіжість, категорія, тип теми, вміст думок і потенційна популярність, і публікуємо відповідно до вподобань користувачів. Це поєднується з людською перевіркою, щоб гарантувати, що контент, який ми показуємо, відповідає нашим цінностям і що важлива інформація займає чільне місце в нашому досвіді».

Звісно, це не перший приклад того, як штучний інтелект намагається випробувати себе у журналістській професії, що часто приносило незадовільні результати. У статті Gizmodo, ШІ не зміг правильно перерахувати фільми «Зоряні війни» у хронологічному порядку, CNET також довелось змінити десятки історій, щоб виправити помилки штучного інтелекту. BuzzFeed, як і Microsoft, використовував ШІ для написання туристичних  путівників.

Джерело: The Verge

Disqus Comments Loading...