США створюють нові дрони: з реактивним двигуном та швидкістю 322 км/год

Опубликовал
Андрій Русанов

Компанія Wave Engine Corporation, створена Університетом Мериленду, розробила сучасний імпульсний реактивний двигун з цифровим керуванням для дронів і відправила клієнтам першу партію. У конструкції двигуна немає рухомих частин.

Перший прототип компанія представила в березні, а зараз Wave Engine оголосила про комерційні постачання. Досить гучний апарат, котрий «дихає» вогнем, невдовзі буде встановлений на реальні дрони.

Постачання перших двигунів J-1 призначено «аерокосмічному головному підряднику, який укладає контракт з урядом США». Компанія каже, що у неї є й інші клієнти, які працюють над інтеграцією J-1 у свої безпілотники.

Двигун, схожий на подовжений тромбон, якнайкраще підходить для фюзеляжу БПЛА. Він призначений для високошвидкісних повітряних безпілотників загальною вагою до 90 кг. Сам двигун важить 8,2 кг і має розміри 14 x 32 x 163 см. Він може працювати на різних видах палива, включаючи бензин, біоетанол або реактивне паливо на основі керосину, створюючи тягу до 245 Н.

Онлайн-курс Pyton від Powercode academy.
Опануйте PYTHON з нуля та майте проект у своєму портфоліо вже через 4 місяця.
Приєднатися

На відміну від обертових двигунів, імпульсний реактивний рушій усуває потребу в рухомих частинах. Він покладається на тиск, викликані горінням, який виштовхує гарячі гази та створює тягу. Горіння відбувається з перервами, коли паливо й повітря запалюються в камері, підвищуючи температуру й тиск, щоб виштовхнути гарячі гази з обох кінців труби й створити тягу. Процес призводить до часткового вакууму, який змушує трубку всмоктувати свіже повітря, починаючи процес знову.

Технологія двигуна Pulsejet існує з початку 20 століття, але компанія Wave оновила її сучасними винаходами, такими як електронне керування, і вважає, що вона підходить для індустрії БПЛА. Серед переваг компанія називає економічність та здатність до швидшого масштабування виробництва БПЛА. Окрім J-1, Wave Engine працює над більшим двигуном K-1, який матиме до 979 Н тяги для літаків вагою до 454 кг. Сімейство двигунів було випробувано на швидкості 322 км/год.

Джерело: New Atlas

Disqus Comments Loading...