Рубрики НовиниІгри

Steam відмовляється розміщувати ігри з об’єктами, створеними ШІ — розробник

Опубликовал
Андрей Русанов

Схоже, що Valve стала ще однією компанією, яка не вітає на своїй платформі творчість штучного інтелекту. Інді-розробник potterharry97 повідомляє, що його заявку на розміщення гри було відхилено Steam з причини використання «художніх ресурсів, створених штучним інтелектом, який, ймовірно, спирався на матеріали, захищені авторським правом, що належать третім особам».

Розробник визнає, що він справді створив більшу частину артів гри таким чином – використовував Stable Diffusion. За його словами, заявка в Steam замислювалася як рання заглушка, «з 2-3 ассетами та спрайтами», які були створені ШІ.

«Оскільки юридичне право власності на таке мистецтво є незрозумілим, ми не можемо опублікувати вашу гру, поки вона містить ці об’єкти, — говорилося в повідомленні Valve, — якщо ви не можете підтвердити, що маєте права на всю інтелектуальну власність, що використовується у наборі навчання ШІ».

Potterharry97 повторно відправив гру, вилучивши всі очевидні ознаки ШІ. Але у Valve відповіли, що все ще не впевнені в інтелектуальних правах на об’єкти у грі.

«Я навіть не знав, що мистецтво ШІ було заборонено, тому що я чув про його використання і навіть сам бачив кілька досить очевидних прикладів», — написав potterharry97 в одному з коментарів у Reddit.

Поки що це поодиноке повідомлення на тему Steam та ШІ, але таке рішення Valve не викликає подиву. Статус творів, створених ШІ, справді невизначений у США, а навчання з прикладів чужих робіт торкається авторського права інших власників. Getty Images, Newgrounds та науковий журнал Nature вже відмовили авторам, які використовують ШІ для створення контенту. Інші компанії, такі як Marvel та DeviantArt, частково сприйняли нову технологію. Інструкція Valve щодо публікації у Steam Direct вже забороняє ігри з «контентом, яким ви не володієте або не маєте на нього достатніх прав»

Онлайн-курс "Режисура та візуальний сторітелінг" від Skvot.
Перетворюй свої ідеї на сильні історії в рекламі, кліпах чи кіно Досвідом ділиться режисер, продюсер та власник продакшену, який 10+ років у професії.
Детальніше про курс

Розробник potterharry97 підняв у своїх постах й інше важливе питання: «Навіть якщо я перероблю все з нуля, як я можу довести, що нічого не було згенеровано ШІ?»

Джерело: Ars Technica

Disqus Comments Loading...