Технічний арт-директор студії Gearbox створив фізичний правильний 3D-симулятор чорної діри на рушії Unreal Engine 5

Опубликовал
Тетяна Нечет

Технічний арт-директор по дослідженням і розробці студії Gearbox Райан Джеймс Сміт використав новий рушій Unreal Engine 5 (який Epic Games був представлений 5 квітня) та рівняння, які йому надав популярний YouTube-канал ScienceClic.

Сміт показав результати своєї роботи в Twitter і повідомив, що модель працює на Niagara VFX. Це інструмент візуальних ефектів всередині Unreal Engine 5, який допомагає розробці реалізувати фізичне правильне гравітаційне лінзуванняПри цьому ефекті, коли спостерігач дивиться на далеке джерело світла в космосі через інший космічний об'єкт, форма дальнього джерела світла викривлюється. Таке викривлення джерела світа може бути викликане зіркою або галактикою, через яку проходить світло віддаленого об'єкта., яке «викривлює світло усіма можливими способами».

За словами Сміта, на створення фізично достовірної моделі йому знадобилось півтора року.

«Niagara міняє правила гри. Вона дає мені такий чудовий контроль практично над усім, що пов’язане із симулятором. Я налаштував усе так, щоб можна було контролювати такі речі, як налаштування атрибута щільності і колір залежно від відстані до горизонту подій», — додав розробник симулятора чорної діри.

Онлайн-курс Pyton від Powercode academy.
Опануйте PYTHON з нуля та майте проект у своєму портфоліо вже через 4 місяця.
Приєднатися

Уже відомо, що Unreal Engine 5 використовується в новій ігрі серії Tomb Raider. CD Projekt Red також підтвердила, що використовує цей рушій для створення наступного проєкту за всесвітом The Witcher.

Раніше Epic Games випустила технічну демо-версію The Matrix Awakens на Unreal Engine 5, показавши можливості рушія.

Disqus Comments Loading...