Google / ДТЕК
Google підбила цифрові підсумки року й показала, що саме найбільше набирало переглядів у пошуку серед українців у 2025 році. Компанія опублікувала річний рейтинг запитів, які продемонстрували найстрімкіше зростання інтересу — від побутових тем до великих подій та гучних імен.
Варто зауважити, рейтинг формується на основі пошукових запитів, які продемонстрували найбільше зростання популярності за рік у порівнянні з попереднім періодом. Такий підхід дозволяє виявити найбільш актуальні тенденції та теми, що цікавлять людей саме сьогодні.
Як і минулого року, абсолютним лідером загального списку знову став запит “Графік відключення світла” — тема, яка стабільно тримає українців при ділі й у напрузі. На другій позиції опинився телепроєкт “Холостяк 2025”, а третє місце посів серіал “Гра в кальмара 2“, що повернувся з новим сезоном і одразу злетів у тренди. Далі в топі — “лабубу”, “Усик Дюбуа”, “Євробачення 2025” та “НАБУ”.
У добірці “Персона” цьогоріч беззаперечним лідером став Олександр Усик — після гучних боїв інтерес до боксера в Україні злетів угору. Також користувачі активно шукали інформацію про актора й нового “холостяка” Тараса Цимбалюка, прем’єр-міністерку України Юлію Свириденко та першу леді США Меланію Трамп.
У категорії “Втрати” українці найчастіше шукали новини про блогерку Анну Жук, політика Андрія Парубія, актора Романа Попова та легендарного музиканта Оззі Осборна.
Кіноінтереси 2025 року очолив фантастичний бойовик “Ущелина“. Далі — готичний хорор “Носферату” і драма “Хороша погана дівчинка”. У топі також — екранізація “Майнкрафта”, переможець “Оскара” “Анора” та нове прочитання історії Дракули.
У категорії серіалів перше місце очікувано забрав другий сезон “Гри в кальмара”. До десятки ввійшли “Венздей“, британська кримінальна драма “Гангстерленд”, а також українські роботи “Зворотній напрямок”, “Будиночок на щастя” та “Кохання та полум’я”. Поряд із ними — турецький серіал “Далеке місто” та іспанський “Бункер мільярдерів”.
У сфері покупок 2025 року справжнім хітом стала іграшка “Лабубу”, яка не просто стала мемом, а перетворилась на товарний бум. Також українці масово шукали пікапи для ЗСУ, жіночу військову форму та зарядні станції EcoFlow.
Окремий інтерес викликали пояснення складних або нових термінів. Найпопулярнішими у цій категорії стали запити “білий квиток”, “НАБУ”, “мобілізаційне розпорядження” та “договір довічного утримання”.
Джерело: Google
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.